План роботи МО вчителів зарубіжної літератури на 2020-2021 н.р.


План роботи методоб’єднання
вчителів зарубіжної літератури
Олександрівського району
на 2020 – 2021 н. р.
Науково-методична проблема району.
Організаційно-методичне забезпечення інформатизації освіти в умовах районного освітнього простору як один із шляхів підвищення ІКТ компетентності педагогічних працівників закладів освіти району.
Проблема методичного об'єднання.
Застосування сучасних освітніх технологій з метою формування в учнів читацьких та мовленнєвих компетентностей.
Засідання № 1.
Тема. Методичні виклики часу
Основа успіху… - важка праця, рішучість,
 гарне планування, наполегливість.
Міа Хемм (Гемм), американська футболістка,
 автор книги «Йди до мети:
Керівництво чемпіона за перемогу в футболі і в житті»
1. Аналіз роботи РМО у 2019-2020 н.р. (Методист РМК).
2.Обговорення і затвердження плану роботи РМО на 2020-2021 н. р.
(керівник МО, методист РМК).
3. Про методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури у 2020-2021 н. р. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів.         
4. Мовно-літературна галузь у світлі реформи НУШ. Про наслідки Публічних консультацій щодо Держстандарту середньої школи (інформація, обмін враженнями).
5. Дистанційне навчання: випробування чи шанс навчитися новому (методичний діалог).
6. Уроки та висновки нестандартного навчального року (анкетування).
7. Як вдало підготуватися та пройти атестацію в умовах шкільної реформи. (Методичні рекомендації від вчителів-практиків Бойко С.М., Глушиної Н.Л.)

Робота між засіданнями.
1.                Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання зарубіжної літератури у 2020-2021 н. р., вимоги та зміни щодо ведення документації, інструктивно-нормативні матеріали.
2.                Наповнення власних сайтів, блогів.
3.                 Взаємовідвідування уроків.
4.                Організація самоосвітньої роботи.
5.                Підготовка до педагогічного практикуму на тему: «Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання зарубіжної літератури».
Засідання №2

Тема. Нові освітні реалії – нові підходи до організації  навчання
Конкурувати в третьому тисячолітті
 будуть компанії, менеджери яких
 навчаються швидше.
 Ар'є де Гейз, керівник відділу
 планування компанії Royal Dutch/ Shell
1. Інноваційні технології на уроках зарубіжної літератури (презентація досвіду роботи над НМП вчителя Соснівської філії КЗ «Красносільське НВО» Лушпай Л.Я.).
2.  Розвиток читацьких компетентностей мультимедійними засобами навчання (презентація досвіду роботи над НМП вчителя Красносілківської ЗШ І-ІІІ ст. КЗ «Красносілківське НВО»  Кучуєвої Л.О.).
3. Розвиток творчих здібностей учнів на основі інноваційних методів навчання (методичні реклами вчителів Єлизаветградківської філії  Підваленко С.А. та Рожкової Л.В.Лісівської філії КЗ «Михайлівське НВО»).
4. Педагогічний практикум «Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання зарубіжної літератури» (семінар на базі Олександрівського НВК КЗ «Олександрівське НВО №2», вчитель Воропай Н.І.).


Робота між засіданнями.
1. Взаємовідвідування уроків, обмін досвідом щодо проведення  уроків зарубіжної літератури.
2. Продовження роботи над обраною НМП  самоосвіти.
3. Проведення тижнів зарубіжної літератури. Підготовка до обміну досвідом щодо проведення тижня  зарубіжної літератури в освітній установі.


Засідання №3

Тема. Шляхи формування читацьких компетентностей на уроках літератури
Освіта, яка не вчить жити успішно
 в сучасному світі, не має ніякої цінності.
Роберт Кіосакі, американський
бізнесмен, письменник,
автор книги «Багатий Тато, Бідний Тато»
1.     Формування морально-естетичних компетентностей учнів засобами народної педагогіки (презентація роботи над самоосвітньою НМТ,  вчитель Цвітненської філії КЗ «Красносільське НВО»)  Петрухнова Т.В.).
2.     Використання восвітньому процесі компетентнісно орієнтованих завдань. Розвиток діалогічного мовлення та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури (тренінг, вчитель Олександрівської ЗШ І-ІІІ ст. №1 КЗ «Олександрівське НВО №1» Рябко Н.М.).
3.     Тиждень зарубіжної літератури як ефективний шлях популяризації навчального предмету та формування компетентностей випускника ЗНЗ ХХІ століття  (круглий стіл, відповідальні - , вчителі Хоменко С.В., Староосотська філія КЗ «Олександрівське НВО №1»; Півторак Л.А., Голиківська філія КЗ «Красносілківське НВО»; Поцелуйко Т.О., Олександрівський НВК КЗ «Олександрівське НВО №2»).
4.     Компаративне навчання на уроках зарубіжної літератури (семінар-практикум на базі Цвітненської філії КЗ «Красносільське НВО»).

Робота між засіданнями.
1.     Підготовка презентацій, методичних посібників, методичних рекомендацій, матеріалів з досвіду роботи. Підготовка до творчих звітів. (Учителі, що атестуються).
2.     Робота над створенням індивідуального портфоліо вчителя. Створення власних сайтів, блогів.
3.      Підготовка до презентації досвіду  роботи шкільних предметних гуртків, роботи з обдарованими учнями, організації науково-дослідницької діяльності учнів, участі у предметних конкурсах.
5.     Підготовка авторських матеріалів до друку у фахових виданнях.  


Засідання №4

Тема. Підсумовуємо, аналізуємо, мотивуємося
Немає нічого, що не долалось би працею.
П.Шеллі
1.  Роль зарубіжної літератури у формуванні ключових компетентностей учнів ( узагальнення досвіду роботи РМО над темою, вчитель Губенко О.Ю. Підлісненська філія КЗ «Олександрівське НВО №2») .
2. Презентація досвіду  роботи шкільних предметних гуртків, роботи з обдарованими учнями, організації науково-дослідницької діяльності учнів, участі у предметних конкурсах та іграх (міжнародна гра зі світової літератури «Sunflower» та інші). (Вікторенко Н.А., Бірківська філія,  КЗ «Олександрівське НВО №2»; Козакова О.А., Михайлівська ЗШ І-ІІІ ст. КЗ «Михайлівське НВО»;  Шевченко Т.І., Несватківська філія КЗ «Олександрівське НВО №2»).
3. Блог вчителя як інструмент співпраці та формування бренду вчителя ( Бойко С.М., Глушина Н.Л., Воропай Н.І., Петрухнова Т.В.)
4. Опрацювання нормативних документів МОН України про проведення державної підсумкової атестації із зарубіжної літератури у 9-х класах.

Робота між засіданнями.
1. Попереднє обговорення підсумків роботи методичного об'єднання та плану роботи на наступний навчальний рік.
2. Створення та опрацювання банку методичних ідей і новинок.





Немає коментарів:

Дописати коментар