Виховна робота


Квест 

«ПАТРІОТИЧНА ПОШТА»

Проведено 22 червня 2022 року
Сценарій ось тут.

Дізналися про правильне та безпечне листування в Інтернеті

Згадали дату 22 червня 1941 року
 та вшанували пам'ять про усіх жертв
 Другої Світової та Великої Вітчизняної воєн.

Повторили правила листування.

Подивилися на карті, куди полетять наші листи та обереги.
Згадали міста-герої України.

Так ми взнали про обереги-браслети, які вже носять наші воїни
і навчилися робити такі ж для охорони наших захисників.
Я вдячна усім колегам за участь у роботі над цим заходом.

Ми робили це для наших дітей і нашої Перемоги!
--------------------------------------
Мої учні знають, що найбільшою цінністю нашої держави є її громадяни. Саме ось такі Гугл-малюнки допомагають мені доносити до дітей важливі
виховні моменти на уроках українознавства та зарубіжної літератури





Усесвітній День Гідності

  У 2018 році Усесвітній День Гідності проводився в Україні вже

вчетверте і відбувався протягом символічного проміжку чаcу –

з 21 листопада (День Гідності та Свободи України) до 9 грудня

(Міжнародний день боротьби з корупцією).

Про проведення Дня Гідності в Івангородській школі читай тут.



23 березня ми провели відкриту виховну годину на тему  "Феномен українського паралімпійського руху" 

Презентацію дивись тут

Урок толерантності до Міжнародного дня незрячих людей 

13 листопада 2017 року





 

Готуємось до Нового року.

Редактор-коректор Світлана Миколаївна.

25 років Всенародному референдуму.

 Ми теж за незалежність!!!


Памятайте про це, щоб не повторити...



Нестандартні батьківські збори 

у вигляді родинного свята


Шкільне життя

(дивись презентацію)

Родинне свято «Ось вона яка дружна сім'я»


Виховна година  Закони дружби
(поради В.О.Сухомлинського)

Мета: сприяти поглибленню знань учнів про діяльність українського педагога;  звертаючись до спадщини В.О.Сухомлинського, спонукати дітей до пошуків відповіді на питання «що таке дружба?»; сприяти формуванню загальнолюдських моральних цінностей, усвідомленню цінності  людської вірності, відданості, вимогливості.

Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, його твори,

                          роздатковий матеріал



Епіграф.                                               Вірний друг – то найбільший скарб.

Народна мудрість.

Справжнім  другом може стати лише той,

хто близько бере до серця те, що не пов’язане

 із задоволенням особистих потреб.

В.О.Сухомлинський

Хід роботи



1. Вступне слово вчителя про тему та мету виховної години, присвяченої діяльності В.О.Сухомлинського (він народився 28 вересня 1918р.-02.09.1970р.), про популярність і авторитет в усьому світі педагогічної спадщини українського педагога

2. Актуалізація знань про видатного педагога, нашого земляка.

В.О. Сухомлинський – видатний педагог, Герой Соціалістичної Праці, член-кореспондент АПН СРСР, заслужений учитель Української РСР. Усе своє життя займався проблемами виховання і розвитку школярів. При цьому тридцять три роки безвиїзно працював у сільській школі (с. Павлиш,  Онуфріївського р.,Кіровоградської обл.). Ці роки педагог вважав великим щастям, яке ні з чим не зрівняти. Написано багато педагогічних праць, серед яких лише статей понад шістсот.

3. Мотивація вибору теми виховної години. Учні 6 класу ще не чітко уявляють собі, що таке справжня дружба, яким повинен бути істинний друг, чи повинні бути друзями однокласники. Тому сьогодні ми звертаємося до досвіду відомої в усьому світі людини

4. Опрацювання змісту порад В.О.Сухомлинського щодо дружби за працею «Як виховати справжню людину», написаною 1967-1970рр. та адресованою не лише вихователям, але і дітям

* Учні самостійно працюють над законами дружби, викладеними у розділі «Виховання високих моральних якостей і норм поведінки» (дивись додаток №1)

* Переказ своїми словами прочитаного та обговорення його змісту.

* Створення Законів життя у дружному класі – колективна робота, яка художньо оформлюється після виховної години та знаходиться в класі на очах у всіх.

5. Підсумки роботи.

* Відповідь на питання: - що таке справжня дружба,

-  яким повинен бути істинний друг,

- чи повинні бути друзями однокласники?

* Вправа «Продовж речення».

- Сьогодні я зрозумів…

Додаток №1

Закони дружби

1.     Не залишай друга в біді. Бути вірним дружбі - значить, ділити не тільки радість, а й горе. У друга можуть бути помилки, труднощі, випробування. Якщо ти бачиш, що у друга біда, іди йому на допомогу. Відвернутися від друга в тяжку для нього годину – значить морально готувати себе до зради.

2.     Дружба – це насамперед віра в людину, вимогливість до неї і повинність. Чим глибша твоя віра в дружбу, тим вищою повинна бути вимогливість, тим більше ти зобов’язаний, повинен.

3.     Дружба вчить віддано любити й стійко, мужньо ненавидіти, бути непримиренним. Дружба – вершина, з якої перед людиною відкриваються найдрібніші деталі доблесті краси, вульгарності і потворності. Дружба дає людині зіркість на добро і зло. Дружити – значить, бути старанним учнем у школі вимогливості.

4.     Дружба і егоїзм несумісні. Дружба вчить людину віддавати духовні сили і багатства, турботу. Справжня дружба уберігає від егоїзму, вчить ненавидіти корисливість. У дружбі ти проходиш справжню школу безкорисливості. Дружба дає тобі незрівнянну радість від того, що ти віддав. Дружба по суті відкриває нам справжній сенс життя.

5.     Умій жити так, щоб тебе з другом об’єднувала єдність духу, ідеалів. Дружба лише тоді могутня і облагороджуюча, коли вона є маленьким паростком ідеалу, з якого виростає могутня поросль життєвої мети. Нехай дружба буде для тебе яскравим світлом, що осяває мету життя.

6.     Друг – якщо тільки це справжня дружба – стає частинкою тебе самого. Якщо ти бачиш у друга щось погане, не гідне вашого прагнення до ідеалу, скажи йому відверто про це. Ти повинен бути найсправедливішим, наймужнішим і найсуровішим суддею свого друга. Взаємна відповідальність, що осяває вашу дружбу, - найважливіше джерело вірності, відданості.

7.     Взаємна відповідальність спонукає до самовиховання, самоудосконалення своїми силами. Важливо, щоб людина бачила себе не тільки своїми очима, а й очима друга. Найбільш здатним до самовиховання стає той, у кого є надійний, вірний друг, що вміє не тільки мужньо допомогти, заступитися за тебе, а й мужньо ненавидіти зло, бути непримиренним до зла.

8.     Без відданої, вірної, вимогливої дружби неможливий колектив. Найміцніший колектив там, де дружба осяяна прихильністю до ідеального, ясністю життєвої мети, суворою вимогливістю і непримиренністю до зла. Найчутливіший до громадської думки колективу той, хто зв’язаний з іншою людиною узами справжньої дружби.

9.     Бути вимогливим у дружбі – значить мати мужність розірвати її, якщо друг зраджує те, в ім’я чого склалася дружба. Якщо у вас немає єдності духу, ідеалів, поглядів, переконань; якщо ви не вмієте однодушно любити і ненавидіти; якщо вас ваблять тільки нудьга і самотність, - ви втратили дружбу або взагалі її не було.

Провели учні 6 класу Івангородська ЗШ І-ІІІ ступенів

Олександрівського району

Кіровоградської області

у  вересні 2015 року


Немає коментарів:

Дописати коментар