-участь у STEM-тижні «Як козаки по сіль ходили»
Інтегрований урок-дослідження «Географічне обгрунтування легенди про назву села Івангород»
(географія, українознавство)
Тема. Легенда –
вигадка чи правда?
Мета: поглибити
уявлення здобувачів освіти про чумаків; удосконалити навички праці із контурною
картою; сприяти розвитку критичного мислення та вихованню поваги до української
історії, звичаїв.
Обладнання:
презентація «Чумаки – лицарі солі», комп’ютер, Інтернет, карта України
Ланцюжок навчальних
ситуацій
1.
Знайомство
з темою уроку.
2.
Мотивація
навчальної діяльності.
3.
Інформаційна
бесіда про створення села Івангород
4. Робота з презентацією про Назву села Івангород
5. Перегляд
відео Легенди чумацького шляху В Кропивницькому презентували речі, якими
користувались чумаки https://www.youtube.com/watch?v=9f_5PEJmJcU
Воли, сіль, Крим. Мандри чумаків https://www.youtube.com/watch?v=L3BegXHzj1A
6.
Географічний
екскурс: чумацькі шляхи на карті України
7.
Робота
з контурними картами
8.
Презентація
роботи в групах
9.
Підсумки
уроку
3 грудня 2022 року - 300 років від дня народження Григорія Сковороди.
В Івангородській
філії КЗ «Олександрівський ліцей №2» для 9-класників у шкільній бібліотеці було
проведено відкритий урок українознавства «Наш Сократ». До проведення уроку було
залучено бібліотекаря філії, яка ознайомила здобувачів освіти із виставкою
літератури про видатного українського діяча культури та цікаво презентувала
особистість Сковороди як філософа і людини неординарної і талановитої.
Використані на уроці форми роботи допомогли школярам знайти відповідь на
проблемне запитання «Чому Григорія Сковороду називають українським Сократом?»
та сприяли усвідомленню учнями значення
спадщини просвітника-гуманіста для сучасників. А здійснивши віртуальну мандрівку до Сковородинівки на Харківщині та дізнавшись про нещадне руйнування
російськими агресорами відомого музею,
усі присутні побажали одного: якнайшвидшої Перемоги над ворогом, відновлення
наших святинь і уже реальних подорожей до них.🙏💙💛🙏👼
____________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар