Дистанційне - Українознавство - 8 клас



8 клас – Українознавство - 22.04.20 р

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Узагальнення знань і вмінь за темою «Моя держава – Україна»
Виховувати прагнення до самовдосконалення
Тест на самоперевірку

Розвивати пам'ять, уяву, працьовитість

Перевірити рівень знань з теми



Завдання: - виконай тест на самоперевірку, зроби висновки;
-         повтори матеріал з теми «Моя держава – Україна», вивчений у 8 класі (за власними записами чи матеріалами дистанційного навчання – блог «Читаючи, думай!», сторінка «Українознавцям»);
- створи власні запитання за темою (від 4 до 12 запитань), не забудь вказати правильну відповідь та переслати свою роботу вчителеві на перевірку та оцінювання. Не спіши, виконуючи це завдання, уважно прочитай вимоги, зроби чорновий варіант, перевір та відправ у будь-який зручний для тебе спосіб до вчителя.
Критерії оцінювання роботи з узагальнення знань і вмінь
за темою «Моя держава – Україна»
1)     відповідність вимогам (дивись попередній пункт);
2)     запитання побудовані граматично правильно та стосуються матеріалу, вивченого у 8 класі з цієї теми;
3)     відповіді вказані і є  правильними;
4)     кількість правильних запитань і відповідей відповідає Вашій оцінці за цей вид роботи;
5)      при виставлені оцінки за тему ця оцінка є основною, але враховуються і попередні поточні позитивні оцінки з цієї теми!
_________________________________________________


8 клас – Українознавство - 15.04.20 р

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Патріотичні організації інтернаціона-льного характеру (піонери, комсомольці). Їхній вплив на процеси українського державо
творення
Дізнатись про патріотичні організації інтернаціонального  характеру
Прочитай
ТУТ і

Переглянь



Усвідомити їхню роль у вихованні молоді

Розвивати критичне мислення


Завдання: ознайомитися з інформацією за посиланнями;
-         взяти інтерв’ю у своїх дорослих родичів, які жили за часів Радянського союзу та були членами піонерської та комсомольської організацій, мета інтерв’ю: дізнатися про діяльність організацій, їхній виховний вплив на молодь та на процеси державотворення в Україні тих часів;
-         записати результати інтерв’ю 

 ________________________________________________________


8 клас - Українознавство - 08.04.20 р.


Дата
Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки

08.04
Дитячі та юнацькі національно-патріотичні організації
Дізнатись про дитячі та юнацькі національно-патріотичні організації



Усвідомити їхню роль у вихованні молоді

Розвивати критичне мислення


Завдання:
- Ознайомитися із корисними посиланнями та  інформацією про дитячі та юнацькі національно-патріотичні організації
- У зошиті коротко записати ту інформацію, як зацікавила Вас особисто найбільше

Інформація про дитячі та юнацькі національно-патріотичні організації

Дитячі громадські організації  об'єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства.
Дитяча громадська організація є різновидом громадських організацій або громадських об'єднань, що діють згідно із Законом України «Про громадські організації» та Законом України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» від 19 грудня 1998 року (із змінами та доповненнями).
В Україні існують такі організації для дітей та молоді: «Сокіл», «Січ», «Пласт», Луг», «Каменярі», «Курінь».
Діяльність цих організацій сприяє:
·        розвитку інтересів та уподобань молоді, формуванню основних життєво необхідних потреб в емоційному контакті з друзями, ровесниками;
·        збереженню і розвитку творчих здібностей, талантів;
·        формуванню характеру особи, її всебічному розвитку;
·        вихованню молоді в національно-патріотичному дусі;
·        поглибленню дружніх і приятельських зв’язків та відносин як основи  для майбутнього подружнього життя;
·        відтворенню душевно-моральних сил.
Головне завдання таких організацій – це виховання та розвиток молодих людей.
Наприклад, головними моральними та ідейними засадами організації «Пласт» є вічні людські цінності, які виражають ставлення особи до природи, суспільства і себе. Усе це сконцентровано у пластовій присязі:
«Присягаюся своєю честю, що робитиму все, що в моїй силі, щоб: Бути вірним Богові й Україні, Помагати іншим, Жити за пластовим законом, Слухатись пластового проводу»

_________________________________________________________________

Дата
Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
1.
01.04
Патріотизм як самовизначення Ірина Вільде «Повнолітні діти»
Поглибити усвідомлення поняття патріотизму,
 Читай 

усвідомити роль самовизначення у житті людини;
 ТУТ теж читай

Коротко ознайомитися із творчістю І.Вільде та змістом її роману «Повнолітні діти»
+ матеріали Вікіпедії  + Відео


Завдання:
- Ознайомитися із корисними посиланнями та записати свої думки з приводу прочитаного
- У зошиті коротко записати інформацію про твори Ірини Вільде

Немає коментарів:

Дописати коментар