Поради читачеві

Іноді читачі стають письменниками... 

Знайшла в просторах Інету поради. Може, вони вам пригодяться. І не тільки щоб стати письменниками, адже письмові роботи ніхто не відміняв!

Поради від короля жахів Стівена Кінга про те, як писати класні тексти!

 😉 

✍️ Багато читайте та пишіть!
«Якщо ви хочете стати письменником або працювати з текстами, ви маєте робити дві речі: багато читати та багато писати», — говорить Стівен Кінг. Він вважає, що читати треба як хороші книжки, так і погані — це допоможе добре розумітися на текстах.

✍️ Уникайте прислівників та довгих абзаців.
Кінг вважає, що «дорога в пекло вимощена прислівниками» і порівнює їх із кульбабами, які руйнують ваш газон. Слід також звернути увагу на абзаци, аби вони відповідали поворотам та ритмам вашої історії.

✍️ Без жалю прибирайте зайве.
Якщо ви можете прибрати речення, не змінивши при цьому сенс написаного, скоріше зробіть це!

✍️ Завжди повертайтеся до тексту після невеличкої паузи.
Кінг вважає, що треба обов'язково перечитувати тексти, аби щоразу мати свіже сприйняття.

✍️ Пишіть зв'язно.

Пам'ятайте про те, що текст має бути пов'язаний однією ідеєю, стилем та логікою. Читач має відчувати цілісність тексту після прочитання.
_____________________________

Цікавий матеріал! Рекомендую. Виявляється: слава - це не завжди +. Почитайте  ось це.

 
Бел Кауфман "Вверх по лестнице, ведущей вниз"
Цитатник

Про Харпер Лі та її роман.
Цікаві цитати.

Особисто мене зацікавили такі питання: 
- Чому цей роман вивчають майже у 80% американських шкіл?
- Чому цей роман вважають виховним романом?
- Чому існує думка, що цей роман - кримінальний? А особисто Ви на чиєму боці у визначенні жанру цього твору?
Якщо Вам цікаво подумати над іншими питаннями  роману Харпер Лі, читайте далі...
Було б цікаво узнати, а які питання виникли у Вас під час читання твору...

Дорогі семикласники! Щиро надіюсь, що подані далі питання допоможуть Вам краще зрозуміти зміст повісті І.Фраєрмана «Дика собака Динго, або Повість проперше кохання». Бажаю успіхів і приємного спілкування із цікавою книгою!!!

Як написати відгук 

на самостійо прочитану книгу чи художній твір



Відкрийте для себе 

творчість цікавого українського письменника

Володимир Малик

 Таємниці Гоголя

Романи Герберта Уеллса про незвичайне, що є результатом реального і цілком можливе у майбутньому.

Поміркуй над твором Уеллса «Невидимець!

Читаючи твір Р.І.Фраєрмана «Дика собака динго, або Повість про перше кохання", зверни увагу на такі питання:

-         Де і коли відбуваються події у повісті  «Дика собака динго, або Повість про перше кохання»?


Матеріали до уроку за віршем Марини Цвєтаєвої «Книжкив обкладинках червоних»

Види робіт на уроці за даним поетичним текстом:
-         Повільне читання та усвідомлення змісту твору.
-          Словникова робота.

У сміхові не тільки виражається ставлення
 до об’єкта осміяння, дається його оцінка,
але водночас просвічується й сама людина,
яка сміється, її рівень культури, характер її смаків…
Б. Дземідок.
Ключовим для мене видається питання: - Чому німця Шиллера швейцарці вважають своїм національним письменником?

«Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». (З використанням методу «слідом за автором»).

- Скільки вступних частин і чому має цей твір?
- Кому Гете присвячує свою трагедію?
- У чому суть суперечки між директором, поетом і коміком у «Пролозі в театрі»? Чиї погляди розділяєте ви?
- Чому Бог дозволяє Мефістофелю спробувати спокусити Фауста?


(Материалы к уроку внеклассного чтения)



Читаючи народну драму Ф.Шиллера «Вільгельм Телль», поміркуємо разом… Читати далі...

                                                     

1 коментар: