ВІДКРИТИЙ УРОК
Це був інтегрований урок, який ми проводили з учителем української мови Заїкіною Т.М. у 8 класі.
Тема уроку Кобзар і бард. Шевченко і Бернс - великі співці свободи
Конспект уроку за посиланням
Так ми готувалися до уроку
Конспект уроку у 5 класі "Снігова королева, №1
МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 5 КЛАСІ ЗА ТЕМОЮ"Природа і людина". Інтерактивна презентація
Матеріали до уроку Зарубіжної літератури у 8 класі за темою "Література Середньовіччя. Поезія Лі Бо та Ду Фу".
Презентація_________________________________________________Урок узагальнення знань з теми "Билини. Балади" у 7 класі Ідіть за посиланням, використовуйте, дякую за коментарі!__________________________________
І ще один інтегрований урок
На цей раз ми порівнювали два твори на історичну тему:
роман "Айвенго" та повість "Захар Беркут"
Працювали вчителі зарубіжної літератури Бойко С.М.
та української літератури Правосудько Г.М.
Урок проведено в рамках семінару вчителів зарубіжної літератури Олександрівського району. Детальніше про семінар за посиланням
Конспект уроку тут
Інтегрований урок у 6 класі Діккенс та Андієвська
Інтегрований урок у 7 класі
українська і зарубіжна літератури
(твори Гр.Тютюнника і Дж.Олдріджа )
Урок інтегрований за твором "Аліса в Країні Див"
(зарубіжна література + англійська мова)
Тема. Просвітницька
ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном
Євросоюзу
Урок зарубіжної літератури у 6 класі
Це був інтегрований урок, який ми проводили з учителем української мови Заїкіною Т.М. у 8 класі.
Тема уроку Кобзар і бард. Шевченко і Бернс - великі співці свободи
Конспект уроку за посиланням
Так ми готувалися до уроку |
Презентація
На цей раз ми порівнювали два твори на історичну тему:
роман "Айвенго" та повість "Захар Беркут"
Працювали вчителі зарубіжної літератури Бойко С.М.
та української літератури Правосудько Г.М.
Урок проведено в рамках семінару вчителів зарубіжної літератури Олександрівського району. Детальніше про семінар за посиланням
Конспект уроку тут
Інтегрований урок у 6 класі Діккенс та Андієвська
Інтегрований урок у 7 класі
українська і зарубіжна літератури
(твори Гр.Тютюнника і Дж.Олдріджа )
Урок інтегрований за твором "Аліса в Країні Див"
Тема. Просвітницька
ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном
Євросоюзу
Урок зарубіжної літератури у 6 класі
УРОК ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ІЗ ТЕМИ "МІФИ НАРОДІВ СВІТУ".
Уроки за віршем М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинкахчервоних».5 клас.
Урок 1.
Тема.
М.І.Цвєтаєва. «Книжки в обкладинках червоних». Чарівний світ літератури
й мистецтва у вірші. Знайомі образи з
прочитаних книг.
Мета: допомогти учням зрозуміти зміст
поезії М.Цвєтаєвої, коротко ознайомити із її творчістю; розвивати навички
читання та усвідомлення прочитаного; сприяти вихованню уважного і шанобливого
ставлення до художньої літератури.
Обладнання: портрет поета Марини Цвєтаєвої, ілюстрації до творів
Марка Твена, портрет Марка Твена; аудіозапис мелодії Шумана.
Епіграф. Людина з гарною книжкою в руках
ніколи не буде самотньою.
К.Гольдоні
Уроки за казкою-притчею Екзюпері «Маленький принц»
Урок 1
Тема. Антуан де Сент-Екзюпері.
«Маленький принц» - філософська алегорична казка-притча.
Мета: допомогти учням зрозуміти особливості особистості та творчості французького
письменника; розвивати логічне мислення,
вміння уважно читати, аналізувати прочитане; сприяти вихованню поваги до
оточуючих, зацікавити твором Екзюпері.
Урок світовоїлітератури у 6 класі з елементами інтеграції та компаративного аналізу художнього тексту.
Тема. Г.Лонгфелло «Пісня
про Гайявату». Ідеї миру, національного єднання.
Мета: - допомогти учням
зрозуміти особливості творчості Генрі Лонгфелло, художню та ідейну своєрідність
його поеми «Пісня про Гайявату»;
Урок за повістю Вольтера «Простак» 9 клас
Тема. Центральний конфлікт повісті Вольтера «Простак» Трагізм долі Сент-Ів і Гурона.
Мета: - дослідити особливості центрального конфлікту повісті; допомогти учням зрозуміти сутність і причини трагедії мадемуазель де Сент-Ів і Гурона;
- розвивати аналітичні і творчі здібності учнів, вміння робити характеристику героя та розуміти позицію автора;
- сприяти вихованню таких рис, як толерантність, вміння співчувати, не миритися із несправедливістю; формувати вміння моделювати свою власну життєву позицію.
Обладнання: портрет Вольтера, ілюстрації до твору «Простак, магнітофонний
Урок світової літератури у 5 класі
Урок світової літератури у 5 класі
Тема. Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка». Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя.
Мета: допомогти учням зрозуміти символічний зміст назви твору О.Уайльда; прослідкувати еволюцію образу головного героя казки «Хлопчик-зірка»; розвивати вміння думати над художнім текстом, тлумачити його, формувати початкові навички аналізу художнього тексту; сприяти вихованню поваги до культурної спадщини народів світу.
Урок світової літератури у 5 класі на тему
«Всеволод
Михайлович Гаршин (1855-1888). «Жабка-мандрівниця».
Втілення людських якостей в образі жабки-мандрівниці. Ставлення автора до
змальованих подій»
«Центральний конфлікт
повісті Вольтера «Простак»
Інсценізація за повістю Вольтера «Простак»
Тема. Центральний конфлікт повісті Вольтера «Простак»
Трагізм долі Сент-Ів і Гурона.
Трагізм долі Сент-Ів і Гурона.
Тема. Образ Бермана – втілення
найкращих людських рис: готовності до
непоказної самопожертви та любові до ближнього
Мета: допомогти учням зрозуміти ідейнийзміст твору; розвивати вміння уважночитати, бачити в тексті художні деталі та аналізувати прочитане; сприятивихованню людяності, милосердного ставлення до оточуючих, здатності досамопожертви.
Немає коментарів:
Дописати коментар