Уроки

ВІДКРИТИЙ УРОК

Це був інтегрований урок, який ми проводили з учителем української мови Заїкіною Т.М. у 8 класі.

Тема уроку Кобзар і бард. Шевченко і Бернс - великі співці свободи

Конспект уроку за посиланням


Так ми готувалися до уроку


Конспект уроку у 5 класі  "Снігова королева, №1



МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 5 КЛАСІ ЗА ТЕМОЮ
"Природа і людина". Інтерактивна презентація 



Матеріали до уроку Зарубіжної літератури у 8 класі за темою "Література Середньовіччя. Поезія Лі Бо та Ду Фу". 

Презентація
_________________________________________________
Урок узагальнення знань з теми "Билини. Балади" у 7 класі  
Ідіть за посиланням, використовуйте, дякую за коментарі!
__________________________________

І ще один інтегрований урок
На цей раз ми порівнювали два твори на історичну тему:
роман "Айвенго" та повість "Захар Беркут" 
Працювали вчителі зарубіжної літератури Бойко С.М.
 та української літератури Правосудько Г.М.
Урок проведено в рамках семінару вчителів зарубіжної літератури Олександрівського району. Детальніше про семінар за посиланням 
Конспект уроку тут



Інтегрований урок у 6 класі Діккенс та Андієвська


Інтегрований урок у 7 класі
українська і зарубіжна літератури
(твори Гр.Тютюнника і Дж.Олдріджа )



 
Урок інтегрований за твором "Аліса в Країні Див" 
(зарубіжна література + англійська мова)
Тема. Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу


Урок зарубіжної літератури у 6 класі

УРОК ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ІЗ ТЕМИ "МІФИ НАРОДІВ СВІТУ".


Уроки за віршем М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинкахчервоних».5 клас.

Урок 1.
Тема.  М.І.Цвєтаєва. «Книжки в обкладинках червоних». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші. Знайомі образи з прочитаних книг.
Мета: допомогти учням зрозуміти зміст поезії М.Цвєтаєвої, коротко ознайомити із її творчістю; розвивати навички читання та усвідомлення прочитаного; сприяти вихованню уважного і шанобливого ставлення до художньої літератури.
Обладнання: портрет поета Марини Цвєтаєвої, ілюстрації до творів Марка Твена, портрет Марка Твена; аудіозапис мелодії Шумана.
Епіграф.                                                     Людина з гарною книжкою в руках 
                                                                          ніколи не буде    самотньою.
К.Гольдоні


Уроки за казкою-притчею Екзюпері «Маленький принц»


Урок 1

Тема. Антуан де Сент-Екзюпері.  «Маленький принц» - філософська алегорична казка-притча.

Мета: допомогти учням зрозуміти особливості  особистості та творчості французького письменника;  розвивати логічне мислення, вміння уважно читати, аналізувати прочитане; сприяти вихованню поваги до оточуючих, зацікавити твором Екзюпері.

Урок світовоїлітератури у 6 класі з елементами інтеграції та компаративного аналізу художнього тексту.
Тема. Г.Лонгфелло «Пісня про Гайявату». Ідеї миру, національного єднання.
Мета: - допомогти учням зрозуміти особливості творчості Генрі Лонгфелло, художню та ідейну своєрідність його поеми «Пісня про Гайявату»;



Урок за повістю Вольтера «Простак»  9 клас
Тема. Центральний конфлікт повісті Вольтера «Простак» Трагізм долі Сент-Ів і Гурона.
Мета:  - дослідити особливості центрального конфлікту повісті; допомогти учням зрозуміти сутність і причини трагедії мадемуазель де Сент-Ів і Гурона;
   - розвивати аналітичні і творчі здібності учнів, вміння робити характеристику героя та розуміти позицію автора;
  - сприяти вихованню таких рис, як толерантність, вміння співчувати, не миритися із несправедливістю; формувати вміння моделювати свою власну життєву позицію.
Обладнання: портрет Вольтера,  ілюстрації до твору «Простак, магнітофонний  


Урок  світової літератури у 5 класі

Тема.  Оскар Уайльд  «Хлопчик-зірка». Символічний зміст назви твору. Еволюція образу     головного героя.

Мета: допомогти учням зрозуміти символічний зміст назви твору О.Уайльда;  прослідкувати еволюцію образу головного героя казки «Хлопчик-зірка»;  розвивати вміння думати над художнім текстом, тлумачити його, формувати початкові навички аналізу художнього тексту; сприяти вихованню поваги до культурної спадщини народів світу.


Урок світової літератури у 5 класі на тему

«Всеволод Михайлович Гаршин (1855-1888). «Жабка-мандрівниця». Втілення людських якостей в образі жабки-мандрівниці. Ставлення автора до змальованих подій» 



«Центральний конфлікт повісті Вольтера «Простак»

Трагізм долі Сент-Ів і Гурона.

Інсценізація за повістю Вольтера «Простак»





Тема. Центральний конфлікт повісті Вольтера «Простак»
 Трагізм долі Сент-Ів і Гурона.







Тема. Образ Бермана – втілення найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього
Мета: допомогти учням зрозуміти ідейнийзміст твору; розвивати  вміння уважночитати, бачити в тексті художні деталі та аналізувати прочитане; сприятивихованню людяності, милосердного ставлення до оточуючих, здатності досамопожертви.

Немає коментарів:

Дописати коментар