9 клас - Українознавство
- 16.04.2020 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
Представники різних
професій, митці, вчені, державні діячі як українська національна еліта
(Артем
Ведель, Софія Русова, Іван Пулюй, Соломія Крушельницька, Марія
Заньковецька, Микола Пимоненко, Катерина Білокур,
Іван Марчук)
|
Дізнатися більше про представників різних професій, митців, учених,
державних діячів
|
Вікіпедія
Читаємо, щоб усвідомити
|
|
Усвідомити значення їхнього вкладу в українське державотворення
|
|||
Удосконалювати вміння орієнтуватися у потоці інформації та створювати
власний навчальний продукт (презентацію, плакат)
|
Зразок презентації (думайте!)
|
||
Виховувати у собі прагнення вивчати історію та примножувати славу
українців
|
Завдання: - повторити матеріал, вивчений у темі «Моя держава – Україна» (національна еліта, риси представника еліти,
конкретні особи – представників політичної, наукової, духовної та культурної
еліти);
-
створити власний навчальний продукт – презентацію або
плакат на тему «Українська національна еліта»;
-
надати вчителеві на перевірку та отримати тематичну оцінку (термін
виконання – тиждень, до 23.04.20 р.)
________________________________________________
9 клас - Українознавство - 09.04.20 р.
Дата
|
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
09/
04
|
Представники різних професій, митці, вчені, державні діячі як українська
національна еліта
|
Поглибити усвідомлення поняття
«національна еліта»
|
||
Коротко ознайомитися із особистостями Галшки Гулевичівни (першої
української меценатки) та Григорія Грабянки (козацького літописця)
|
|
|||
Розвивати критичне мислення. Усвідомити роль і значення діяльності
представників національної еліти у процесі творення держави
|
Завдання: : - опрацювати матеріали корисних посилань;
-
до зошитів зробити тематичні короткі виписки по кожному
із діячів;
-
записати відповідь на запитання: « Які риси осіб, з діяльністю яких Ви
знайомилися, допомогли їм кожному стати одним із представників української національної еліти?»
_
Літопис Г. Грабянки — один з найяскравіших і найцінніших творів українського літописання. Закінчений у 1710 р., він користувався великою популярністю і тривалий час поширювався у багатьох списках. У центрі уваги Літопису події визвольної війни 1648 — 1654 рр., яскраві описи козацьких битв. Вперше перекладений із староукраїнської на сучасну мову.
Переклад із староукраїнської Р. Г. Іванченка
______________________________________________
№ /
Дата
|
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
1 /
01.04
|
Представники різних професій, митці, вчені, державні діячі як українська
національна еліта
|
Поглибити усвідомлення поняття
«національна еліта»
|
||
Коротко ознайомитися (повторити)
із діяльністю
М.Грушевського,
С.Петлюри,
Павла
Скоропадського
|
||||
Усвідомити роль і значення діяльності представників національної еліти у
процесі творення держави
|
Завдання: - опрацювати матеріали корисних посилань;
-
до зошитів зробити тематичні короткі виписки по кожному
із діячів;
-
записати відповідь на запитання: « Які риси осіб, з діяльністю яких Ви
знайомилися, допомогли їм кожному стати одним із представників української національної еліти?»
Немає коментарів:
Дописати коментар