25.05.2020. 5 КЛАС.
СЬОГОДНІ ВАЖЛИВИЙ УРОК!
ПЕРЕВІРЯЄМО, ЩО ВИ ВЗНАЛИ, ЗАПАМ'ЯТАЛИ, ЧОМУ НАВЧИЛИСЯ ПІД ЧАС УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ЦЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЗАКЛИКАЮ: БУДЬТЕ УВАЖНИМИ, ТА СПОЧАТКУ ПОВТОРІТЬ ПРОЙДЕНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПІДРУЧНИКоМ, СВОЇМИ ЗАПИСАМИ У ЗОШИТІ ТА ЗА МАТЕРІАЛАМИ ЦЬОГО БЛОГУ!
ПОТІМ ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ОСЬ ЦЬОГО ТЕСТУ.
УСПІХІВ!
_____________________________________________________-
- 20.05.20 р
Теми уроків
|
Мета
|
Корисні
посилання
|
Примітки
|
1. Позакласне читання. Роальд Дал «Чарлі і шоколадна
фабрика»
|
Розвивати
читацькі навички
|
||
2. Дитячі персонажі у класичні та
сучасній літературі. Узагальнення вивченого у 5 класі
|
Повторити матеріал, вивчений у 5 класі
|
Завдання уроку №1: - працювати у
власному читацькому щоденнику: написати свої враження, думки, висновки про
самостійно прочитаний художній твір. Можна повністю прочитати твори, про які у Вашому підручнику розповідається на с. 242-248
Завдання уроку №2: -
повторити твори, вивчені у 5 класі;
-
Створити у зошиті таблицю, в якій узагальнити вивчене та повторене
№
|
Країна
|
Автор
|
Твір
|
Герої
|
_______________________________________________________________
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні
посилання
|
Примітки
|
|
Туве Янсон – «Капелюх чарівника».
Казковий світ твору. Втілення в образах персонажів ідей доброти, щирості,
сімейних цінностей
|
Розвивати
вміння уважно читати та розуміти прочитане
|
|||
Вчитися
висловлювати власну думку про прочитане
|
||||
Формувати
розуміння справжніх людських цінностей
|
||||
Завдання:
- прочитати матеріал підручника на с. 236-242;
-
усно поміркувати над завданнями на с. 242;
-
виконати завдання Гугл-форми (дивись завдання у корисних посиланнях)
______________________________________________________________
5 клас - Зарубіжна
література - 04.05.2020 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
|
Туве Янсон – авторка
легендарних книжок про Мумі-тролів
|
Взнати про дитячу письменницю Фінляндії, яку вважають національним героєм
|
|||
Розвивати читацькі навички
|
||||
Виховувати прагнення до самовдоскона-лення
|
Завдання: - Уважно прочитайте про Туве
Янсон (с.226-228);
- Усно перевірте своє читання за запитаннями. Якщо
знаєте відповіді на них – добре! Якщо ні -
перечитайте матеріал ще раз!
Запитання для усної відповіді
(вголос перед дзеркалом або комусь із родичів):
1) Туве Янсон народилася у столиці Фінляндії Гельсінкі. А якою мовою і чому
вона написала казки про Мумі-тролів?
2)Чому вважають, що Туве Янсон поталанило з родиною?
3) Туве Янсон мала фах художника та багато малювала. У зв’язку з цим якою
є особливість появи літературного
персонажа Мумі-троля?
5 клас - Зарубіжна
література - 06.05.2020 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
|
Туве Янсон «Капелюх чарівника».
Чарівність художнього світу твору
|
Удосконалювати вміння уважно читати художній текст
|
|||
Розвивати інтерес до художньої літератури
|
||||
Продовжувати усвідомлення моральних цінностей життя
|
Завдання: - Читати текст казки «Капелюх чарівника на с.230-236
- Створити власні запитання за прочитаним текстом
_______________________________________
5 клас - Зарубіжна
література - 29.04.2020 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
Сучасна література.
Короткий огляд
сучасної літератури
для дітей
|
Взнати про найпопулярніші твори ХХ-ХХІ ст. для дітей
|
||
Розвивати інтерес до читання художньої літератури
|
|||
Отримати кейс для читання влітку
|
Завдання: - ознайомитися із матеріалами уроку;
-
зробити виписки до зошита з метою сформувати власний кейс
( підбірку інформації) для літнього читання
Сучасна
література для дітей
В.О.Сухомлинський, відомий
український педагог, стверджував: «Без казки, без гри уяви дитина не може
жити».
Якщо Ви, дорогі 5-класники,
погоджуєтеся із цими словами, то Вам буде цікаво попрацювати із наступною
інформацією, яка подана у таблиці.
Уважно перегляньте її та зробіть собі виписки. Вони допоможуть Вам
улітку не нудьгувати, а почитати цікаві художні твори, розвиваючи свій кругозір
та поглиблюючи свої уявлення про світ, про стосунки між людьми, про своє власне
життя.
Прізвище та ім’я письменника
|
Країна
|
Роки життя
|
Найвідоміші
твори
|
Це цікаво!
|
Астрід Ліндгрен
|
Швеція
|
1907-2002
|
«Малюк і
Карлсон», «Пеппі Довга панчоха», «Роня, донька розбійника
|
Ліндгрен
вважають законодавицею розвитку дитячої літератури ХХ-ХХІ ст.
|
Льюїс Клайв Стейплз
|
Англія
|
1898-1963
|
«Хроніки
Нарнії»
|
Дивовижна
країна за дверцятами дзеркальної шафи…
|
Джоан Кетлінг Ролінг
|
Англія
|
1965
|
«Гаррі Поттер і
філософський камінь» та ін.
|
Ролінг –
наймасовіша письменниця сучасності. Думайте…
|
Джон Толкін
|
Англія
|
1892-1973
|
«Гобіт, або
Мандрівка за Імлисті Гори», «Володар перснів»
|
Толкін придумав
країну Середзем’я, розповідаючи казки для свої 4-х дітей
|
Григорій Остер
|
Росія
|
1947
|
«Шкідливі
поради» (Книга для неслухняних дітей та їх батьків)
|
Є над чим
подумати, заодно згадаєте Тома Сойєра
|
Майже усі ці твори інсценовані, але не обмежуйте себе переглядом фільмів чи
мультфільмів. Книга – це трошки інше і набагато цікавіше та корисніше для
розвитку УЯВИ. А вона Вам ще ой як пригодиться!
Немає коментарів:
Дописати коментар