МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
системи роботи вчителя у міжатестаційний період
1.
Відомості
про себе
Прізвище,
ім’я, по батькові педагога:
|
Бойко Світлана Миколаївна
|
Дата
народження:
|
14.06.1965 року
|
Заклад
освіти, у якому працюю:
|
Івангородська філія КЗ
«Олександрівське НВО №2»
|
З якого
року працюю у даному закладі:
|
1986 – Івангородська ЗОШ
2016 - Івангородська філія КЗ
«Олександрівське НВО №2»
|
Посада:
|
Заступник завідувача філії
|
Навчальний
предмет та класи, у яких викладаю:
|
Зарубіжна література, українознавство, 5 – 9
класи
|
Стаж
роботи на даній посаді:
|
1 рік
|
Загальний
педагогічний стаж:
|
33 роки
|
Освіта,
навчальний заклад та рік його закінчення:
|
Вчитель російської мови і літератури, Кіровоградський
державний педагогічний інститут ім.. О.С.Пушкіна, 1986 рік
|
Спеціальність
за освітою:
|
«Російська мова і література»
|
Кваліфікаційна
категорія, педзвання:
|
Вища категорія, Старший учитель
|
Рік
останньої атестації та результати її проведення:
|
2015 рік
|
Рік чергової
атестації та на що претендую:
|
2020 рік, підтвердження Вищої категорії, звання
«Старший учител»
|
Електронна
адреса педагога:
|
|
Адреса
веб-ресурсу педагога:
|
|
2. Науково-методична проблема педагога:
Науково-методична проблема, над якою працюю:
|
Український контекст у
викладанні зарубіжної літератури
|
Творчий
звіт-презентація досвіду з даної проблеми (дата,
місце проведення):
|
18.11.2020р. Семінар вчителів зарубіжної літератури. Івангородська філія КЗ
|
Посилання
на презентацію досвіду:
|
3.
Курси
підвищення кваліфікації педагога
Рік
|
Тема
курсів
|
Кількість
годин
|
Ким
видано посвідчення / сертифікат, номер
|
2016/2017 н. р.
|
|||
2017/2018 н. р.
|
|||
2018/2019 н. р.
|
Учителів
закладів загальної середньої освіти, які навчають учнів з особливими
освітніми потребами, асистентів вчителів
|
108
годин
|
КЗ
«КОІППО ім. В.Сухомлинського», свідоцтво ПК №02136577-0911/18
|
2019/2020 н. р.
|
Керівників
закладів загальної середньої освіти, які викладають предмети освітньої галузі
«Мови і літератури»
|
108
годин
|
КЗ
«КОІППО ім. В.Сухомлинського», свідоцтво ПК №02136577-2318/19
|
2020/2021 н. р.
|
4.
Підвищення
кваліфікації на дистанційних курсах та тренінгах у міжкурсовий період
Рік
|
Форма
підвищення кваліфікації
|
Вид
підвищення кваліфікації
|
Тема
|
Кількість
годин
|
Ким
видано посвідчення / сертифікат, номер
|
2016/2017 н. р.
|
|||||
2017/2018 н. р.
|
дистанційна
|
Онлайн-курс
|
Вчимося
жити разом
|
30
|
Unisef,
сертифікат
11-26992
|
2018/2019 н. р.
|
очно-заочна
|
Практичне
заняття
|
Використання хмарних
сервісів Microsoft
у навчальному процесі
|
10
|
Центр
інноваційної освіти, сертифікат КІ20181019035
|
дистанційна
|
Дистанційний курс
|
Вчитель як агент змін та
суб’єкт розбудови Нової
української школи
|
15
|
КЗ «КОІППО ім.
В.Сухомлинського», сертифікат ДК №021365771105/18
|
|
дистанційна
|
Дистанційний курс
|
Колегіальне рішення:
аналітико-прогностичний підхід до підготовки і проведення педагогічної ради
|
15
|
КЗ «КОІППО ім.
В.Сухомлинського», сертифікат ДК №021365-1174/18
|
|
2019/2020 н. р.
|
дистанційна
|
Дистанційний
курс
|
Сучасний
урок зарубіжної літератури: інноваційна парадигма
|
15
|
КЗ
«КОІППО ім. В.Сухомлинського», сертифікат ДК
|
2020/2021 н. р.
|
301
|
* Загальна
кількість годин підвищення кваліфікації на час атестації:
5.
Проведення
відкритих уроків
Рік
|
Тема уроку
|
Клас
|
Охоплено учнів
(кількість
осіб)
|
ПІБ
присутніх колег
|
Рівень
(клас, ЗНЗ, район, область) |
2016/2017
н. р.
|
Проблема
духовного випробування людини у віршах Р.Кіплінга «Якщо…» та В.Стуса «Синові»
|
7
|
9
|
ЖижкунА.М.
Коломієць
Г.М.
Заїкіна
Т.М.
|
ЗНЗ
|
2017/2018
н. р.
|
Проблема
життя і смерті в оповіданнях Д.Лондона «Жага до життя» та О.Довженка «Любов
до життя»
|
8
|
10
|
Заїкіна
Т.М.
Правосудько
Г.М.
|
ЗНЗ
|
2018/2019
н. р.
|
Ідея
самопожертви у творах Дж.Олдріджа «Останній дюйм» та Г.Тютюнника «Климко»
|
7
|
6
|
Коломієць
Г.М.
Заїкіна
Т.М.
|
ЗНЗ
|
2019/2020
н. р.
|
Інтегрований урок на тему «Зіткнення добра,
краси й справедливості із жорстокістю і підступністю у романі «Айвенго» та
повісті «Захар Беркут»
(зарубіжна
література і українська література)
|
7
|
15
|
Левченко
Л.В. Охріменко О.В. Коломієць Г.М. +
14 колег
|
район
|
2020/2021
н. р.
|
6. Проведення відкритих позакласних заходів з
предмета
Рік
|
Захід
(форма проведення,
назва)
|
Клас
|
Охоплено учнів
(кількість
осіб)
|
ПІБ
присутніх колег
|
Рівень
(клас, ЗНЗ, район, область) |
2016/2017
н. р.
|
Літературне
свято «Ода книзі»
|
7
|
37
|
Гретченко
Л.Г.
Правосудько
Г.М. Назаренко О.Ю.
|
ЗНЗ
|
2017/2018
н. р.
|
Літературний квест «У
пошуках духовних скарбів» (для учнів 6-7 класів)
|
6,
7
|
15
|
Гретченко
Л.Г.
Правосудько
Г.М.
|
ЗНЗ
|
2018/2019
н. р.
|
Гра
«Літературні розумники»
|
5, 6
|
29
|
Заїкіна
Т.М.
Бажан
Т.О.
|
ЗНЗ
|
2019/2020
н. р.
|
Бібліотечна
година «Англійські письменники дітям»
|
8, 9
|
13
|
Лісова
О.М.
Коломієць
Г.М.
|
ЗНЗ
|
2020/2021
н. р.
|
7. Проведення відкритих
виховних заходів
Рік
|
Захід
(форма проведення,
назва)
|
Клас
|
Охоплено учнів
(кількість
осіб)
|
ПІБ
присутніх колег
|
Рівень
(клас, ЗНЗ, район, область) |
2016/2017
н. р.
|
Бібліотечна
година «Поради видатного педагога»
|
7
|
9
|
Скічко
Т.М.
|
ЗНЗ
|
2017/2018
н. р.
|
Виховна
година «Феномен паралімпійського руху в Україні»
|
8
|
10
|
Коломієць
Г.М.
Правосудько
Г.М.
|
ЗНЗ
|
2018/2019
н. р.
|
Усесвітній
День Гідності
|
8, 9
|
18
|
БалдовськаМ.О.
Коломієць
Г.М.
|
ЗНЗ
|
2019/2020
н. р.
|
Українознавчий
турнір «Добре ім’я твоє»
|
8, 9
|
15
|
Назаренко
О.Ю.
|
ЗНЗ
|
2020/2021
н. р.
|
8. Проведення майстер-класів, семінарів,
тренінгів тощо
Рік
|
Форма
|
Тема
|
Місце
проведення
|
Хто
відвідав
|
2016/2017 н. р.
|
Семінар
|
Формування
читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання сучасних педагогічних
технологій
|
Районний відділ освіти
|
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району
|
2017/2018 н. р.
|
Семінар
|
Технології
розвитку креативного мислення на уроці
літератури
|
Районний відділ освіти
|
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району
|
2018/2019 н. р.
|
Семінар
|
Методичний кейс вчителя зарубіжної літератури
|
Районний відділ освіти
|
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району
|
2019/2020 н. р.
|
Семінар вчителів
зарубіжної літератури
|
Інтеграція знань – шлях до розвитку життєвих компетентностей здобувача освіти
|
Івангородська
філія КЗ «Олександрівське НВО №2»
|
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району,
зав методкабінетом Л.В.Левченко
|
2020/2021 н. р.
|
9. Використання інноваційних технологій навчання в
освітньому
процесі
Показник
|
Які освітні технології
використовуються на уроках / під час виховних заходів?
|
||||
2016/2017 н. р.
|
2017/2018 н. р.
|
2018/2019 н. р.
|
2019/2020 н. р.
|
2020/2021 н. р.
|
|
Використання
інноваційних технологій на уроках
|
Навчальний
діалог
|
Інтерактивне
навчання
|
ІКТ
|
Інтерактивні
методи
Навчальний
діалог
|
|
Використання
інноваційних технологій у виховній роботі
|
ІКТ
|
Проектні
технології
|
Проектні
технології
|
Проектні
технології
|
10. Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з
навчального предмету
Рівень
|
Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з
навчального предмету у %
|
||||||||||
2016/2017 н. р.
|
2017/2018 н. р.
|
2018/2019 н. р.
|
2019/2020 н. р.
|
2020/2021 н. р.
|
|||||||
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
||
Високий
рівень
|
12
|
21
|
12
|
21
|
9
|
17
|
7
|
14
|
|||
Достатній
рівень
|
17
|
30
|
20
|
36
|
21
|
40
|
18
|
35
|
|||
Середній
рівень
|
23
|
40
|
22
|
39
|
22
|
41
|
21
|
41
|
|||
Низький
рівень
|
5
|
9
|
2
|
4
|
1
|
2
|
5
|
10
|
|||
11. Кількісна динаміка участі учнів у конкурсах і
змаганнях різного рівня
Рівень конкурсів
|
Кількість
учасників/призерів
|
|||||||||
2016/2017 н. р.
|
2017/2018 н. р.
|
2018/2019 н. р.
|
2019/2020 н. р.
|
2020/2021 н. р.
|
||||||
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
|
Шкільні
|
||||||||||
Районні
|
||||||||||
Обласні
|
||||||||||
Всеукраїнські
|
13
|
2
|
14
|
2
|
13
|
3
|
12. Кількість учнів, які брали
участь в олімпіадах
Етап проведення
олімпіади
|
2016/2017 н. р.
|
2017/2018 н. р.
|
2018/2019 н. р.
|
2019/2020 н. р.
|
2020/2021 н. р.
|
|||||
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
|
ІІ-районний
|
3
|
2
|
||||||||
ІІІ-
обласний
|
2
|
2
|
||||||||
IV-
Всеукраїнський
|
13. Досягнення учнів в олімпіадах,
конкурсах та змаганнях різного рівня
Назва
заходу
|
Прізвище
та ім’я учнів-переможців
|
Переможці
та призери
(прізвище, ім’я) |
Рівень
/форма
участі
|
||
І місце
|
ІІ місце
|
ІІІ місце
|
|||
ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з російської мови
|
Жадан Едуард
Сорока Марина
|
+
+
|
|||
14. Організація навчально-дослідницької та проєктної
діяльності здобувачів освіти
Рік
|
Тема роботи
(вказати автора, клас, форму/вид роботи) |
Захід, на якому
презентувалася робота
(вказати
очна чи заочна форма участі в заході)
|
Рівень
(шкільний, районний тощо) |
Результат
|
2017/2018
н. р.
|
Бойко С.М., 11 клас, «Українські перекладачі: доля і
поступ», колективна робота над довготривалим проектом, І етап
|
Презентація в рамках тижня зарубіжної літератури
|
шкільний
|
Досвід роботи в команді та виступу перед аудиторією
|
2018/2019
н. р.
|
Бойко С.М., 9 клас, «Українські перекладачі: доля і
поступ», колективна робота над довготривалим проектом, ІІ етап
|
Презентація в рамках тижня зарубіжної літератури
|
шкільний
|
Досвід роботи в команді та виступу перед аудиторією
|
15. Позаурочна діяльність
Форма позаурочної
діяльності
|
Назва
(тема) |
Курс за вибором
|
Тривалість
(скільки
років читаєте курс)
|
Кількість учнів
|
|
початок курсу
|
закінчення курсу
|
||||
Гурток, секція
|
Українознавство
|
+
|
3
|
25
|
51
|
Навчально-дослідницька,
проєктна діяльність
|
16. Участь у
методичних формуваннях КЗ «Олександрівське НВО №2»
Участь у методичних формуваннях
закладу
|
Назва навчального
предмета
|
2016/2017 н.р.
|
2017/2018 н.р.
|
2018/2019 н.р.
|
2019/2020 н.р.
|
2020/2021 н.р.
|
Керівник
предметної кафедри
|
Вчителів
зарубіжної літератури Олександрівського району
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
Керівник
творчої групи
|
||||||
Керівник
динамічної групи
|
||||||
Керівник
консультаційно-педагогічної групи з
питань інклюзивного навчання
|
||||||
Керівник
творчої учнівської лабораторії
|
||||||
Член
ініціативної групи вчителів-предметників
|
Творчої групи вчителів зарубіжної літератури Олександрівського р.
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
Авторської творчої майстерні Гузь О.О. при КОІППО Ім Сухомлинського
|
+
|
+
|
+
|
+
|
||
Керівник
школи становлення молодого вчителя
|
||||||
Керівник
центру STEM-освіти
|
17. Участь у роботі предметної кафедри, творчих,
динамічних та ініціативних групах, творчих учнівських лабораторіях, у роботі центру STEM-освіти, участь у нарадах та конференціях, семінарах тощо
Рік
|
Форма
|
Зміст роботи
|
2016/2017
н. р.
|
Виступ
|
Сучасні підходи до організації навчання і виховання учнів на уроках
літератури. Предметна кафедра.
|
2017/2018
н. р.
|
Виступ
|
Інтерактивні
технології в системі особистісно орієнтовного навчання на уроках словесності
як один із шляхів розвитку творчих здібностей учнів. Предметна кафедра.
|
2018/2019 н. р.
|
Презентація
|
Аналіз вірша Т.Транстремера «Алегро». Обласна
творча група «Авторська творча майстерня Гузь О.О.»,
|
2019/2020
н. р.
|
Презентація
Виступ
|
«Інтеграція
знань – шлях до розвитку життєвих
компетентностей здобувача освіти». Районний
семінар вчителів зарубіжної літератури
|
2020/2021
н. р.
|
18. Відвідування уроків колег
Рік
|
Кількість відвіданих
уроків
|
ПІБ учителя,
урок якого відвідано
|
Методичні знахідки
|
2016/2017
н. р.
|
2
|
Коломієць
Г.М.
|
Використання
ІКТ, інтерактивні вправи, робота в
групах
|
2017/2018
н. р.
|
3
|
Кошман
І.В.
|
Стратегії
критичного мислення
|
2018/2019
н. р.
|
3
5
|
Коломіієць
Г.М.
Кошман
І.В.
|
Нестандартний
урок-подорож, робота з асоціативними кущами, ланцюгами
Крісло
автора, кубики ЛЕГО на різних етапах уроку
|
2019/2020
н. р.
|
4
|
Заїкіна
Т.М.
|
Елементи
ейдетики для запам’ятовування, слів, текстів. Ігрові технології на уроці
літератури
|
2020/2021 н. р.
|
19. Відвідування семінарів, майстер-класів, тренінгів
тощо
Рік
|
Форма
|
Тема
|
Хто
проводив
|
Місце
проведення
|
2016/2017 н. р.
|
Конференція
|
Модернізація та технологізація сучасного уроку:
інноваційний потенціал
|
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних
дисциплін
|
КОІППО ім.. В.О.Сухомлинського
|
2017/2018 н. р.
|
Засідання
авторської творчої майстерні
|
Створення сучасного освітнього середовища у процесі
вивчення зарубіжної літератури
|
Гузь О.О.
|
КОІППО ім.. В.О.Сухомлинського
|
2018/2019 н. р.
|
Авторська творча майстерня
|
Моделювання сучасного освітнього середовища у процесі вивчення
зарубіжної літератури
|
Гузь О.О.
|
КОІППО ім.. В.О.Сухомлинського
|
2019/2020 н. р.
|
Семінар-практикум
|
Організація інклюзивного навчання
|
Олександрівський інклюзивно-ресурсний центр
|
Олександрівське НВО №1
|
2020/2021 н. р.
|
20. Участь у професійних конкурсах
Назва конкурсу
|
Рівень
|
Організатори конкурсу
|
Форма участі
(очна/заочна)
|
Результат
|
Конкурс
методичних розробок уроків «Ідемо на урок: 8 клас». 2016 р.
|
Обласний
|
Управління
освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської ода
|
заочна
|
Диплом
переможця
|
Міжнародний
конкурс «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процеси». 2018 р.
|
Всеукраїнський
|
МОН
України Науково-дослідний інститут українознавства
|
заочна
|
Диплом
учасника
|
21. Друковані роботи за останні 5 років (у фахових
журналах, на освітніх сайтах)
Назва роботи
|
Рік публікації
|
Де опубліковано
|
Авторський матеріал «Значення образу Різдва у повісті
«Різдвяна пісня у прозі»
|
2018
|
Методичний
портал Ерудит.нет
|
Розробка
позакласного заходу для 7 класу
«Літературний турнір»
|
2018
|
Сайт «На
урок»
|
Конспект уроку за творами «Айвенго і «Захар Беркут»
|
2019
|
Сайт «На
урок»
|
22. Методичні
розробки, авторські програми
Тема
|
Клас
|
Форма
|
Результат
|
А.П.Чехов,
«Товстий і Тонкий». Роль художньої деталі
|
6
|
Урок
в інклюзивному класі
|
|
Сценарій
літературної лінійки
|
7
|
Захід
в рамках тижня зарубіжної літератури
|
23. Самоосвітня педагогічна діяльність:
№
|
Література
|
№
|
Адреси сайтів
|
1
|
В.В.Гладишев.
«Котекстне вивчення художніх творів як суттєвий чинник підвищення якості
літературної освіти». Миколаїв, «Іліон», 2006 р.
|
1
|
Використання
веб-квестів у навчально-виховному прцесі
|
2
|
Клименко
Жанна. «Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивченя
зарубіжної літератури». Журнал «Всесвітня література в середніх навчальних
закладах України», №6, 2011р.
|
2
|
Виховання
за Сухомлинським: основні принципи
|
3
|
Методика
викладання світової літератури із застосуванням елементів компаративістики.
Журнал «ВЛ», №9, 2011 р.
|
3
|
Інноваційні
технології у педагогіці
|
4
|
Наволокова
Н.П. «Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій. Харків. ВГ «Основа».
2012
|
4
|
Ірина
Хроменко. Вісім ознак сучасного уроку зарубіжної літератури
|
5
|
П.Кононенко.
«Українознавство – наука любові, етики, життєтворчості». Львів - 2006
|
5
|
Управління навчальним закладом як концептуальна засада
творення НУШ
|
Немає коментарів:
Дописати коментар