Моніторингова таблиця



МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
системи роботи вчителя у міжатестаційний період



1.    Відомості про себе

Прізвище, ім’я, по батькові педагога:
Бойко Світлана Миколаївна
Дата народження:
14.06.1965 року
Заклад освіти, у якому працюю:
Івангородська філія КЗ «Олександрівське НВО №2»
З якого року працюю у даному закладі:
1986 – Івангородська ЗОШ
2016 - Івангородська філія КЗ «Олександрівське НВО №2»
Посада:
Заступник завідувача філії
Навчальний предмет та класи, у яких викладаю:
 Зарубіжна література, українознавство, 5 – 9 класи
Стаж роботи на даній посаді:
1 рік
Загальний педагогічний стаж:
33 роки
Освіта, навчальний заклад та рік його закінчення:
Вчитель російської мови і літератури, Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.. О.С.Пушкіна, 1986 рік
Спеціальність за освітою:
«Російська мова і література»
Кваліфікаційна категорія, педзвання:
 Вища категорія, Старший учитель
Рік останньої атестації та результати її проведення:
2015 рік
Рік чергової атестації та на що претендую:
2020 рік, підтвердження Вищої категорії, звання «Старший учител»
Електронна адреса педагога:

Адреса веб-ресурсу педагога:


2. Науково-методична проблема педагога:

Науково-методична проблема, над якою працюю:
Український контекст у викладанні зарубіжної літератури
Творчий звіт-презентація досвіду з даної проблеми (дата, місце проведення):
18.11.2020р. Семінар вчителів зарубіжної літератури. Івангородська філія КЗ
Посилання на  презентацію досвіду:

3.    Курси підвищення кваліфікації педагога

Рік
Тема курсів
Кількість годин
Ким видано посвідчення / сертифікат, номер
2016/2017 н. р.



2017/2018 н. р.



2018/2019 н. р.
Учителів закладів загальної середньої освіти, які навчають учнів з особливими освітніми потребами, асистентів вчителів
108 годин
КЗ «КОІППО ім. В.Сухомлинського», свідоцтво ПК №02136577-0911/18
2019/2020 н. р.
Керівників закладів загальної середньої освіти, які викладають предмети освітньої галузі «Мови і літератури»
108 годин
КЗ «КОІППО ім. В.Сухомлинського», свідоцтво ПК №02136577-2318/19
2020/2021 н. р.




4.    Підвищення кваліфікації на дистанційних курсах та тренінгах у міжкурсовий період

Рік
Форма підвищення кваліфікації
Вид підвищення кваліфікації
Тема
Кількість годин
Ким видано посвідчення / сертифікат, номер
2016/2017 н. р.





2017/2018 н. р.
дистанційна
Онлайн-курс
Вчимося жити разом
30
Unisef, сертифікат
11-26992
2018/2019 н. р.
очно-заочна
Практичне заняття
Використання хмарних сервісів Microsoft у навчальному процесі
10
Центр інноваційної освіти, сертифікат КІ20181019035

дистанційна
Дистанційний курс
Вчитель як агент змін та суб’єкт розбудови Нової
української школи
15
КЗ «КОІППО ім. В.Сухомлинського», сертифікат ДК №021365771105/18
дистанційна
Дистанційний курс
Колегіальне рішення: аналітико-прогностичний підхід до підготовки і проведення педагогічної ради
15
КЗ «КОІППО ім. В.Сухомлинського», сертифікат ДК №021365-1174/18
2019/2020 н. р.
дистанційна
Дистанційний курс
Сучасний урок зарубіжної літератури: інноваційна парадигма
15
КЗ «КОІППО ім. В.Сухомлинського», сертифікат ДК
2020/2021 н. р.






301
 * Загальна кількість годин підвищення кваліфікації на час атестації:
5.    Проведення відкритих уроків

Рік
Тема уроку
Клас
Охоплено учнів
 (кількість осіб)
ПІБ
присутніх колег
Рівень 
(клас, ЗНЗ, район, область)
2016/2017 н. р.
  Проблема духовного випробування людини у віршах Р.Кіплінга «Якщо…» та В.Стуса «Синові»
 7
9
ЖижкунА.М.
Коломієць Г.М.
Заїкіна Т.М.
ЗНЗ
2017/2018 н. р.
Проблема життя і смерті в оповіданнях Д.Лондона «Жага до життя» та О.Довженка «Любов до життя»
 8
10
 Заїкіна Т.М.
Правосудько Г.М.
ЗНЗ
2018/2019 н. р.
Ідея самопожертви у творах Дж.Олдріджа «Останній дюйм» та Г.Тютюнника «Климко»
7
6
Коломієць Г.М.
Заїкіна Т.М.
ЗНЗ
2019/2020 н. р.
Інтегрований урок на тему «Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю у романі «Айвенго» та повісті «Захар Беркут»
(зарубіжна література і українська література)
7
15
Левченко Л.В.  Охріменко О.В. Коломієць Г.М. + 14 колег
район
2020/2021 н. р.






6. Проведення відкритих позакласних заходів з предмета

Рік
Захід
(форма проведення, назва)
Клас
Охоплено учнів
 (кількість осіб)
ПІБ
присутніх колег
Рівень 
(клас, ЗНЗ, район, область)
2016/2017 н. р.
 Літературне свято «Ода книзі»
 7
37
Гретченко Л.Г.
Правосудько Г.М. Назаренко О.Ю.
ЗНЗ
2017/2018 н. р.
 Літературний квест «У пошуках духовних скарбів» (для учнів 6-7 класів)
 6, 7
15
 Гретченко Л.Г.
Правосудько Г.М.
ЗНЗ
2018/2019 н. р.
Гра «Літературні розумники»
5, 6
29
Заїкіна Т.М.
Бажан Т.О.
ЗНЗ
2019/2020 н. р.
Бібліотечна година «Англійські письменники дітям»
8, 9
13
Лісова О.М.
Коломієць Г.М.
ЗНЗ
2020/2021 н. р.






7. Проведення відкритих виховних заходів

Рік
Захід
(форма проведення, назва)
Клас
Охоплено учнів
 (кількість осіб)
ПІБ
присутніх колег
Рівень 
(клас, ЗНЗ, район, область)
2016/2017 н. р.
 Бібліотечна година «Поради видатного педагога»
 7
9
 Скічко Т.М.
ЗНЗ
2017/2018 н. р.
 Виховна година «Феномен паралімпійського руху в Україні»
 8
10
Коломієць Г.М.
Правосудько Г.М.
ЗНЗ
2018/2019 н. р.
Усесвітній День Гідності
8, 9
18
БалдовськаМ.О.
Коломієць Г.М.
ЗНЗ
2019/2020 н. р.
Українознавчий турнір «Добре ім’я твоє»
8, 9
15
Назаренко О.Ю.
ЗНЗ
2020/2021 н. р.






8. Проведення майстер-класів, семінарів, тренінгів тощо

Рік
Форма
Тема
Місце проведення
Хто відвідав
2016/2017 н. р.
Семінар
Формування читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання сучасних педагогічних технологій
Районний відділ освіти
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району
2017/2018 н. р.
Семінар
Технології розвитку креативного мислення  на уроці літератури
Районний відділ освіти
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району
2018/2019 н. р.
Семінар
Методичний кейс вчителя зарубіжної літератури
Районний відділ освіти
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району
2019/2020 н. р.
Семінар вчителів зарубіжної літератури
Інтеграція знань – шлях до розвитку життєвих  компетентностей здобувача освіти

Івангородська філія КЗ «Олександрівське НВО №2»
Вчителі зарубіжної літератури Олександрівського району, зав методкабінетом Л.В.Левченко
2020/2021 н. р.





9.  Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі

Показник
Які освітні технології використовуються на уроках / під час виховних заходів?
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
Використання інноваційних технологій на уроках
 Навчальний діалог
Інтерактивне навчання
 ІКТ
Інтерактивні методи
Навчальний діалог

Використання інноваційних технологій у виховній роботі
 ІКТ
 Проектні технології
 Проектні технології
Проектні технології


10. Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з навчального предмету

Рівень

Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з навчального предмету у %
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
Кількість:
%
Кількість:
%
Кількість:
%
Кількість:
%
Кількість:
%
Високий рівень
 12
21
 12
21
 9
17
7
14


Достатній рівень
 17
30
 20
36
 21
40
18
35


Середній рівень
23
40
 22
39
 22
41
21
41


Низький рівень
 5
9
 2
4
1
2
5
10















11. Кількісна динаміка участі учнів у конкурсах і змаганнях різного рівня

Рівень конкурсів
Кількість учасників/призерів
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
Шкільні










Районні










Обласні










Всеукраїнські


 13
2
14
2
13
3



12. Кількість учнів, які брали участь в олімпіадах

Етап проведення олімпіади
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
ІІ-районний
 3
 2








ІІІ- обласний
 2
 2








IV- Всеукраїнський











13. Досягнення учнів в олімпіадах, конкурсах та змаганнях різного рівня 

Назва заходу
Прізвище та ім’я учнів-переможців
Переможці та призери
(прізвище, ім’я)
Рівень
/форма участі
І місце
ІІ місце
ІІІ місце

ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з російської мови
 Жадан Едуард
Сорока Марина


+
+








14. Організація навчально-дослідницької та проєктної діяльності здобувачів освіти

Рік
Тема роботи 
(вказати автора, клас, форму/вид роботи)
Захід, на якому презентувалася робота
 (вказати очна чи заочна форма участі в заході)
Рівень
(шкільний, районний тощо)
Результат
2017/2018 н. р.
Бойко С.М., 11 клас, «Українські перекладачі: доля і поступ», колективна робота над довготривалим проектом, І етап
Презентація в рамках тижня зарубіжної літератури
шкільний
Досвід роботи в команді та виступу перед аудиторією
2018/2019 н. р.
 Бойко С.М., 9 клас, «Українські перекладачі: доля і поступ», колективна робота над довготривалим проектом, ІІ етап
 Презентація в рамках тижня зарубіжної літератури
 шкільний
 Досвід роботи в команді та виступу перед аудиторією

15. Позаурочна діяльність

Форма позаурочної діяльності
Назва
(тема)
Курс за вибором
Тривалість
 (скільки років читаєте курс)
Кількість учнів
початок курсу
закінчення курсу
Гурток, секція
Українознавство
 +
 3
25
 51
Навчально-дослідницька, проєктна діяльність





     
 16. Участь у методичних формуваннях КЗ «Олександрівське НВО №2»

Участь у методичних формуваннях закладу
Назва навчального предмета
2016/2017 н.р.
2017/2018 н.р.
2018/2019 н.р.
2019/2020 н.р.
2020/2021 н.р.
Керівник предметної кафедри
Вчителів зарубіжної літератури Олександрівського району
+
+
+
+

Керівник творчої групи






Керівник динамічної групи






Керівник консультаційно-педагогічної  групи з питань інклюзивного навчання






Керівник творчої учнівської лабораторії






Член ініціативної групи вчителів-предметників
 Творчої групи вчителів зарубіжної літератури Олександрівського р.
 +
 +
+
+

Авторської творчої майстерні Гузь О.О. при КОІППО Ім Сухомлинського
+
+
+
+

Керівник школи становлення  молодого вчителя






Керівник центру STEM-освіти








17. Участь у роботі предметної кафедри, творчих, динамічних та ініціативних  групах,  творчих учнівських  лабораторіях, у роботі центру STEM-освіти, участь у нарадах та конференціях, семінарах тощо  

Рік
Форма
Зміст роботи
2016/2017 н. р.
 Виступ
Сучасні підходи до організації навчання і виховання учнів на уроках літератури. Предметна кафедра.
2017/2018 н. р.
 Виступ
Інтерактивні технології в системі особистісно орієнтовного навчання на уроках словесності як один із шляхів розвитку творчих здібностей учнів. Предметна кафедра.
2018/2019 н. р.
Презентація
Аналіз вірша Т.Транстремера «Алегро». Обласна творча група «Авторська творча майстерня Гузь О.О.»,
2019/2020 н. р.
Презентація
Виступ
«Інтеграція знань – шлях до розвитку життєвих  компетентностей здобувача освіти». Районний семінар вчителів зарубіжної літератури
2020/2021 н. р.



18. Відвідування уроків колег

Рік
Кількість відвіданих уроків
ПІБ учителя,
урок якого відвідано
Методичні знахідки
2016/2017 н. р.
2
 Коломієць Г.М.
 Використання ІКТ,  інтерактивні вправи, робота в групах
2017/2018 н. р.
3
 Кошман І.В.
 Стратегії критичного мислення
2018/2019 н. р.
3
5
 Коломіієць Г.М.
Кошман І.В.
 Нестандартний урок-подорож, робота з асоціативними кущами, ланцюгами
Крісло автора, кубики ЛЕГО на різних етапах уроку
2019/2020 н. р.
4
 Заїкіна Т.М.
 Елементи ейдетики для запам’ятовування, слів, текстів. Ігрові технології на уроці літератури
2020/2021 н. р.




19. Відвідування семінарів, майстер-класів, тренінгів тощо

Рік
Форма
Тема
Хто проводив
Місце проведення
2016/2017 н. р.
Конференція
Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал
Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін
КОІППО ім.. В.О.Сухомлинського
2017/2018 н. р.
Засідання авторської творчої майстерні
Створення сучасного освітнього середовища у процесі вивчення зарубіжної літератури
Гузь О.О.
КОІППО ім.. В.О.Сухомлинського
2018/2019 н. р.
Авторська творча майстерня
Моделювання сучасного освітнього середовища у процесі вивчення зарубіжної літератури
Гузь О.О.
КОІППО ім.. В.О.Сухомлинського
2019/2020 н. р.
Семінар-практикум
Організація інклюзивного навчання
Олександрівський інклюзивно-ресурсний центр
Олександрівське НВО №1
2020/2021 н. р.





20. Участь у професійних конкурсах

Назва конкурсу
Рівень
Організатори конкурсу
Форма участі 
(очна/заочна)
Результат
Конкурс методичних розробок уроків «Ідемо на урок: 8 клас». 2016 р.
Обласний
Управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської ода
заочна
Диплом переможця
 Міжнародний конкурс «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процеси». 2018 р.
 Всеукраїнський
 МОН України Науково-дослідний інститут українознавства
 заочна
 Диплом учасника
   
21. Друковані роботи за останні 5 років (у фахових журналах, на освітніх сайтах)

Назва роботи
Рік публікації
Де опубліковано
Авторський матеріал «Значення образу Різдва у повісті «Різдвяна пісня у прозі»
 2018
Методичний портал Ерудит.нет
 Розробка позакласного заходу для 7 класу  «Літературний турнір»
 2018
Сайт «На урок»
Конспект уроку за творами «Айвенго і «Захар Беркут»
 2019
Сайт «На урок»

 22. Методичні розробки, авторські програми

Тема
Клас
Форма
Результат
 А.П.Чехов, «Товстий і Тонкий». Роль художньої деталі
 Урок в інклюзивному класі

 Сценарій літературної лінійки
 7
 Захід в  рамках тижня зарубіжної літератури

        
23. Самоосвітня педагогічна діяльність:

Література
Адреси сайтів
1
В.В.Гладишев. «Котекстне вивчення художніх творів як суттєвий чинник підвищення якості літературної освіти». Миколаїв, «Іліон», 2006 р.
1
Використання веб-квестів у навчально-виховному прцесі
2
Клименко Жанна. «Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивченя зарубіжної літератури». Журнал «Всесвітня література в середніх навчальних закладах України», №6, 2011р.
2
Виховання за Сухомлинським: основні принципи
3
Методика викладання світової літератури із застосуванням елементів компаративістики. Журнал «ВЛ», №9, 2011 р.
3
Інноваційні технології у педагогіці
4
Наволокова Н.П. «Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій. Харків. ВГ «Основа». 2012
4
Ірина Хроменко. Вісім ознак сучасного уроку зарубіжної літератури
5
П.Кононенко. «Українознавство – наука любові, етики, життєтворчості». Львів - 2006
5
Управління навчальним закладом як концептуальна засада творення НУШ

Немає коментарів:

Дописати коментар