Урок зарубіжної літератури в 7 класі
Тема. Едгар По.
«Золотий жук». Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача
Мета: допомогти учням
зрозуміти образи героїв твору Е.По; розвивати вміння виразно читати, бачити та
аналізувати художню деталь, характеризувати літературних героїв, визначати головну думку прочитаного; сприяти усвідомленню
значення знань та наполегливості у житті людини.
Обладнання: портрети
Е.По та К.Симонова, підручники, зошити.
Перебіг уроку
1. Організаційний
момент. Емоційне налаштування класу, побажання успіху.
2.Мотивація
навчальної діяльності. Сьогодні ми побачимо, що читати і вчити – це не лише
багато знати, але і багато мати.
3. Повідомлення теми,
мети уроку та форми його проведення: 4 блоки по 3 види запитань + 3 завдання та самооцінювання в кінці уроку(тобто сьогодні
нам допомагає чарівне число…(3). Та чи про казки та казкаря ідеться?
4. Актуалізація
знань. – І блок, Письменник: 1)Назвіть 3 кити чи
3 стовпи слави
письменника Едгара По
Детективні твори Гумористичні Твори-жахи
Детективні твори Гумористичні Твори-жахи
3) Костянтин Симонов
– чим схожі творчі шляхи письменників (спочатку відмова друкувати твори, а потім –
шалений успіх)
5. Робота над темою
уроку.
* ІІ блок. Лексична робота. На дошці зашифровані
3 слова:
- К……….а (Криптограма)
- М… (Маса)
- Р…. (Рукав
- те, чим камізелька відрізняється від сурдута)
* ІІІ блок. Характеристика
образів твору «Золотий жук»
Герої твору
«Золотий жук»
Джупітер, Оповідач, Вільям Легран
Джупітер, Оповідач, Вільям Легран
** Перше завдання. Робота в групах – обговорення характеристик Джупітера, оповідача, Вільяма
Леграна; створення асоціативної схеми. Презентація колективної роботи.
*** Друге завдання. Самостійна
робота в зошиті над таблицею (завдання 1)
Вільям Легран
|
||
Риси характеру
|
Вчинки
|
Знання
|
Висновок:
|
·
ІV блок. Український контекст.
1)
Детективна
традиція в українській літературі (підручник Є.Волощук, 2016р., с.193)
2)
Перекладач
- ? (Ростислав Доценко)
3)
Актуальність
творів Е.По для сучасних українських читачів.
Третє завдання – записати обговорену інформацію про український
контекст до зошита.
6. Рефлексія. Самооцінка своєї роботи на уроці.
2) Самоаналіз за методом «П’ять пальців»
7. Д\З. Усно виконати завдання на с. 201-202
Немає коментарів:
Дописати коментар