Урок у 7 класі Е.По Образи твору "Золотий жук"



Урок зарубіжної літератури в 7 класі

Тема. Едгар По. «Золотий жук». Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача

Мета: допомогти учням зрозуміти образи героїв твору Е.По; розвивати вміння виразно читати, бачити та аналізувати художню деталь, характеризувати літературних героїв,  визначати головну думку прочитаного; сприяти усвідомленню значення знань та наполегливості у житті людини.

Обладнання: портрети Е.По та К.Симонова, підручники, зошити.

Перебіг уроку
1. Організаційний момент. Емоційне налаштування класу, побажання успіху.

2.Мотивація навчальної діяльності. Сьогодні ми побачимо, що читати і вчити – це не лише багато знати, але і багато мати.

3. Повідомлення теми, мети уроку та форми його проведення: 4 блоки  по 3 види запитань + 3 завдання та  самооцінювання в кінці уроку(тобто сьогодні нам допомагає чарівне число…(3). Та чи про казки та казкаря ідеться?
4. Актуалізація знань. – І блок, Письменник: 1)Назвіть 3 кити  чи

3 стовпи слави письменника  Едгара По
Детективні твори    Гумористичні     Твори-жахи

2) Поясніть, чому Е.По називали  «людина-томагавк» (гострий язик журналіста, сатирика)
3) Костянтин Симонов – чим схожі  творчі шляхи письменників (спочатку відмова друкувати твори, а потім – шалений успіх)

5. Робота над темою уроку.
* ІІ блок.  Лексична робота. На дошці зашифровані 3 слова:
- К……….а   (Криптограма)
- М… (Маса)
- Р….  (Рукав  - те, чим камізелька відрізняється від сурдута)
* ІІІ блок. Характеристика образів твору «Золотий жук»


Герої твору «Золотий жук»
Джупітер, Оповідач, Вільям Легран


** Перше завдання.  Робота в групах – обговорення  характеристик Джупітера, оповідача, Вільяма Леграна; створення асоціативної схеми. Презентація колективної роботи.
*** Друге завдання. Самостійна робота в зошиті над таблицею (завдання 1)

Вільям Легран
Риси характеру
Вчинки
Знання







Висновок:


·        ІV блок. Український контекст.
1)     Детективна традиція в українській літературі (підручник Є.Волощук, 2016р., с.193)
2)     Перекладач - ? (Ростислав  Доценко)
3)     Актуальність творів Е.По для сучасних українських читачів.
Третє завдання  – записати  обговорену інформацію про український контекст  до зошита.
6. Рефлексія. Самооцінка своєї роботи на уроці.
2) Самоаналіз за методом «П’ять пальців»
7. Д\З. Усно виконати завдання на с. 201-202


Немає коментарів:

Дописати коментар