9 клас - Дистанційне - Зарубіжна

   Вітаю учнів 9 класу!

Хоч як не хочеться, але знову дистанційне навчання (надіюсь, тільки на 2 тижні). Даю посилання на ПРЕЗЕНТАЦІЮ, у якій вам є підказки, як організувати свою роботу над повістю Бальзака "Гобсек". Бажаю успіху!

____________________________________________

 26.05.2020.   9 КЛАС.

 СЬОГОДНІ ВАЖЛИВИЙ УРОК! 
ПЕРЕВІРЯЄМО,  ЩО ВИ ВЗНАЛИ, ЗАПАМ'ЯТАЛИ, ЧОМУ НАВЧИЛИСЯ ПІД ЧАС УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ , і не лише  У ЦЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЗАКЛИКАЮ: БУДЬТЕ УВАЖНИМИ, ТА СПОЧАТКУ ПОВТОРІТЬ ПРОЙДЕНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПІДРУЧНИКАМИ,  СВОЇМИ ЗАПИСАМИ У ЗОШИТІ ТА ЗА МАТЕРІАЛАМИ ЦЬОГО БЛОГУ!
ПОТІМ ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ОСЬ ЦЬОГО ТЕСТУ.
 УСПІХІВ!
______________________________________________

9 клас - Зарубіжна література - 19.05.2020 р.                                                      

                                                        - 20.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
Позакласне читання. Марк Гедеон «Загадковий нічний інцидент із собакою»

Удосконалювати читацькі навички
Відео на допомогу про
Боба Ділана

Контрольна робота за темою
«Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура»
Перевірити знання з теми, удосконалювати вміння працювати з тестами, виховувати в собі прагнення до самовдосконалення
Гугл форма


Завдання уроку №1  – останній ! урок позакласного читання ( дуууже надіюсь, що не останнє позакласне читання у Вашому житті). Покажіть, наскільки за роки нашої співпраці Ви стали талановитими читачами. Згадаймо слова С.Я.Маршака:  «Літературі потрібні талановиті читачі так само, як і талановиті письменники». Отже, пишете свій відгук на самостійно прочитаний художній текст. Щоб Ви не ображалися на те, що я Вас заставляю працювати, я подаю свою роботу із позакласного читання Вам на допомогу. Можете її використати як зразок. Можете її покритикувати та написати до неї коментар. Можете взагалі не брати до уваги, але свою роботу маєте мені ОБОВЯЗКОВО прислати! (Якщо не встигли прочитати, читайте: декілька днів у Вас іще є…До речі, текст може бути і не дуже об’ємним, можете взяти оповідання чи навіть вірш. Оцінювати буду зміст та грамотність Вашої роботи. Можете прочитати текст Марка Гедеона, тим більше, що він актуальний: розповідає про особливу дитину)

Завдання уроку №2) - контрольні тести виконуєте, повторивши нашу останню тему. Для виконання одного із завдань Вам буде потрібна допомога Гугла. Тому спочатку знайдіть інформацію про трьох Ольг та занотуйте її: Ольга Сенюк, Ольга Токарчук, Ольга Яворська. Успіхів!
До наступного уроку повторюєте усе вивчене із зарубіжної літератури у 9 класі
_____________________________________________________

 9 клас - Зарубіжна література - 12.05.2020 р.                                                      

                                                        - 13.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
Ерік Сігел «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання

Прочитати та усвідомити зміст тексту повісті


Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі «Історія одного кохання»
Вчитися знаходити власні життєві орієнтири у художньому тексті
Відео на закріплення

Ерік Вольф Сігел (1937-2010). «Історія одного кохання». Проблеми ...
Завдання: 1) – прочитайте текст повісті У.Сігела «Історія одного кохання»;
-         усно продумайте  відповіді на запитання с. 299

2) – які проблеми піднімає автор у повісті «Історія одного кохання»? Висновки запишіть до зошита; - Дайте письмову відповідь на запитання №18 на с. 299


____________________________________________________________

9 клас - Зарубіжна література - 05.05.2020 р.                                                      
                                                        - 06.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1.     Позакласне читання.
Майк Гелпрін, "Свіча горіла"

Розвивати читацькі інтереси
Текст українською ТУТ




2. Ерік Вольф Сігел – філолог і письменник
Дізнатися про творчість Еріка Сігела. Розвивати вміння уважно та усвідомлено читати
Відео на закріплення


Завдання: 1.) – прочитати (прослухати) текст «Свіча горіла» Майка Гелпріна;
-         записати враження від твору, свої роздуми та висновки ( 4-12 речень);
-         переслати вчителеві не оцінювання (або текст, або відео читання свого тексту)
2) – прочитати матеріал підручника с. 277-279;
- створити літературний схематичний портрет Еріка Сігела
______________________________________________________

9 клас - Зарубіжна література - 28.04.2020 р.
                                                      - 29.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
«Тевє-молочар». 1)Філософські проблеми твору.
2)Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно тощо
Продовжити роботу над змістом роману «Тевє-молочар»
експрес-уроку

Розвивати креативність та творчу уяву


Формувати загальнолюдські цінності



Завдання: - прочитати розділ «Іди геть!»;
-         усно дати відповіді на запитання до тексту на с. 275-276;
-          записати до зошита філософські проблеми, підняті у творі Шолом-Алейхема;
-         ознайомитися із текстом про Богдана Ступку в ролі Тевє-Тевеля;
-         переглянути навчальне відео та закріпити усвідомлення змісту тексту про  Тевє та про сучасні інтерпретації  цього твору
__________________________________________________
9 клас - Зарубіжна література - 21.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
«Тевє-молочар». Доля людини і народу на межі ХІХ – ХХ століття
Закріпити вивчене про Шолома-Алейхема, читати та усвідомлювати зміст роману «Тевє-молочар»


Розвивати критичне мислення


Формувати загальнолюдські цінності



Завдання: 1) повторити матеріал підручника с.258-261, дати відповідь на запитання:
- Що означає ім’я Шолом-Алейхем? 
 - Шолом-Алейхем народився і прожив в Україні 45 років, якою мовою писав твори свої письменник?
 - Як сьогодні виконується заповіт Ш.-А. про те, щоб на кожну річницю його смерті люди не сумували, а збиралися разом, читали його смішні оповідання і веселилися?
2) Читаємо роман «Тев’є-молочар» (с.261-269) та знаходимо відповіді на запитання:  
– Який життєвий орієнтир молоді дає автор, розповідаючи історію про далекого родича Тев’є Менехема-Мендела?
 - Як у творі показано проблему соціальної несправедливості та проблему нерівного шлюб? 
- Які риси характеру, душевні якості Тев’є показує автор у цьому розділі? Створіть схематичний літературний портрет цього персонажа.

9 клас - Зарубіжна література - 22.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
«Тевє-молочар». Образна система твору
Продовжити роботу над змістом роману «Тевє-молочар»
 Читай про Образи героїв роману

Розвивати креативність та творчу уяву
 Буктрейлер

Формувати загальнолюдські цінності



Завдання: - працюємо над змістом роману Шолома-Алейхема;
-         створюємо схему «Образна система роману «Тевє-молочар»
-         перегляньте буктрейлер за змістом роману та оцініть гру Богдана Ступки, доповніть створений на попередньому уроці літературний портрет Тевє,  а також вловіть помилки у цьому відео!
____________________________________________

 9 клас - Зарубіжна література - 14.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Контрольна робота за темою «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття». Розгорнуті відповіді на запитання
Перевірити рівень знань з теми
Повтори

Розвивати вміння давати розгорнуті відповіді на запитання


Прагнути до самовдосконалення


Завдання: - записати розгорнуті відповіді на запитання:
1) Як слова Б.Шоу «Життя полягає не в тому, щоб знайти себе. Життя полягає в тому, щоб створити себе» пов’язані із особливостям «нової драми» кінця ХІХ – початку ХХ століття? 
2) Які проблеми, підняті у п’єсі «Ляльковий дім», є актуальними і в сучасному житті? 
3) Чому, на Вашу думку, Бернард Шоу став лауреатом і  Нобелівської премії, і премії «Оскар»?
(Записувати самі запитання не обов’язково)

9 клас - Зарубіжна література - 15.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Література ХХ – ХХІ ст.
Шолом-Алейхем. «Тевє-молочар». Тема історичного зламу на межі ХХ – ХХІ ст.

Зрозуміти особливості життя і творчості єврейського письменника
Експрес урок

Розвивати вміння уважно читати та критично осмислювати інформацію
Цікаве ВІДЕО
Аналізуй!

Усвідомити актуальність творчості Шолом-Алейхема



Завдання: - ознайомитися із життєвим та творчим шляхом Шолом-Алейхема с.258-260;
-         створити в зошитах схематичний літературний портрет письменника;
-         прочитати (з олівцем) інформацію  про роман «Тевє-молочник» (с.260-261), фото роботи в підручнику переслати вчителеві 
___________________________________________

 Продовжуємо навчатися вдома

План роботи учнів 9 класу
під час карантину
на тиждень 06.04 – 10.04.20 року
Зарубіжна література
№/
Да-та
Тема уроку
Завдання
Примітки

1/
07.
04
Динаміка (розвиток) образу Елізи Дулітл. Ідея одухотворення людини і життя засобами мистецтва у творі «Пігмаліон»
Опрацювати матеріал підручника с.238-240


Прочитати та проаналізувати шкільний твір за посиланням Висновки записати до зошита
Роботу в зошиті сфотографувати та прислати вчителеві на оцінювання

Опрацювати матеріал посилання


2/
08.
04
Розвиток мовлення (РМ)
Порівняльна характеристика образів Елізи і Нори
Повторити зміст твору «Ляльковий дім» та образ Нори


**Заповнити порівняльну таблицю, зробити висновок
За потреби звернутися за консультацією до вчителя
0970921839
0954451425


** Завданя до зошитів обов'язкове
Порівняльна характеристика образів Нори та Елізи (Лайзи)

Параметри порівняння
Нора
Спільне
Еліза
Автор, країна, твір, напрям



Походження героїні



Освіта, професія



Сімейний стан




Вчинки,
риси характеру




Чи змінюється образ героїні протягом твору



Героїня у відкритому фіналі



Ваші передбачення майбутньої долі героїні




Висновок: 
 ________________________________________________________

Аналізуємо - Таблиця активності учнів 9 класу під час роботи вдома  з 12.03 по 20.03.20 р. - ТУТ     Переглянути обов'язково!

План роботи учнів 9 класу
під час карантину
на тиждень 30.03 – 03.04.20 року
Зарубіжна література
№ / Дата
Тема уроку
Завдання
Матеріал підручника
Корисні посилання
Примітки
1  /
31.03
Б.Шоу – майстер і теоретик «нової драми»
Прочитати

С.236-238


Переглянути відео

Відео про міф
Відео про п'єсу- експрес-урок
В зошиті створити схематичний літературний портрет Б.Шоу


Роботу в зошиті сфотографувати та прислати вчителеві на оцінювання
2 /
01.04
«Пігмаліон». Сюжет і проблематика твору
Прочитати

С.241-256


Зробити самоперевірку усвідомлення прочитаного за запитаннями


За потреби звернутися за консультацією до вчителя
0970921839
0954451425

Усвідомлюємо прочитане
Запитання за текстом п’єси Б.Шоу «Пігмаліон»
(для самоперевірки та для отримання поточної оцінки, за бажанням)
Імена героїв у різних перекладах: Генрі Гіггінс (Хіггінс), Лайза Дулитл (Елайза, Еліза Дулітл), місіс Гіггінс (Хіггінс)
Запитання
Ваша відповідь
1
Хто такий Генрі Гіггінс (Хіггінс)? Чим він займається? Якими є Ваші враження від цього героя?

2
Хто така Лайза Дулитл (Елайза, Еліза Дулітл)? Чому вона приходить до  Хіггінса?

3
У чому суть закладу (спору) між Хіггінсом і Пікерінгом?  Що у цьому закладі може збентежити адекватну людину?

4
Погодьтеся, що Гіггінс і Пікерінг фактично проводили експеримент? Яким він був, на Вашу думку, науковим чи соціальним? Аргументуйте свою відповідь.

5
Як поставилися до цього експерименту місіс Пірс та місіс Гіггінс? Чому?

6
Чим відрізнялося ставлення до Лайзи Хіггінса і Пікерінга?

7
Чи витримала Лайза перший екзамен у вітальні місіс Гіггінс? Поясніть свою думку.

8
Чому Лайза кидає в Гігінса капці?

9
Чи схожа Лайза на початку п’єси на ту, яку ми бачимо у кінці твору?

10
Чому у тексті п’єси так багато ремарок?

11
Чому твір названо «Пігмаліон»?

12
Яке майбутнє, на Вашу думку, буде у Лайзи? Вона вийде заміж або піде працювати в магазин, або стане вчителькою? Обґрунтуйте свою думку.



Немає коментарів:

Дописати коментар