Івангородська філія
КЗ "Олександрівське НВО №2"
План роботи методичної студії
І.
Організаційний блок
1. Пріоритети розвитку
шкільної освіти в умовах реалізації Концепції « Нова українська школа»
2. Методичні рекомендації з питань
навчально-виховної роботи у
2019-2020 н.р.
ІІ. Теоретично-практичний блок
1. Шляхи створення ефективної системи
підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності сучасного
педагога
-
Формування
вчителя як конкурентоспроможного фахівця
-
Впровадження
інноваційних підходів у діяльності педагогів
-
Проведення
майстер-класу як форма підвищення професійної майстерності
-
Творча
реалізація педагогічних ідей В.Сухомлинського
2. Сучасні педагогічні технології як
шлях до якості освіти та розвитку творчої особистості
-
ТРВЗ
- перспективна технологія розвитку творчих здібностей
-
конструювання
навчально-виховного процесу на основі СФА(системно-функціональний аналіз);
-
розвиток
ейдетичних здібностей школярів як передумова підвищення якості навчання
3.
Самоосвіта-необхідна
умова професійної діяльності педагога
- Програма педагогічного само менеджменту;
- Розробка особистого плану самоосвітньої
діяльності;
- Творчі звіти у вигляді порт фоліо, кейсів
ІІІ.
Підсумковий блок
1. Підсумок роботи студії:
а)узагальнення
та систематизація результатів
пошуково-творчої діяльності учасників студії, їх оформлення;
б)презентація
роботи студії: калейдоскоп майстер-класів
в)висвітлення
роботи студії на сайті школи та
персональних блогах та сайтах вчителів
Циклограма роботи на 2019-2020 навчальний рік
Науково-методична проблема:
« Ефективне
використання навчального та виховного
середовища для розвитку і творчої самореалізації особистості»
пн
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Примітки
|
Вересень
|
|||
1
|
Пріоритети розвитку
шкільної освіти в умовах реалізації Концепції « Нова українська школа»
|
Тренінг
|
|
2
|
Опрацювання та
обговорення нормативних документів, методичних рекомендацій МОН України з
питань організації навчально-виховного процесу в 2019-2020 н.р.
|
Круглий стіл
|
|
3
|
Організація роботи психолого-педагогічного семінару класних
керівників
|
Інформація
|
|
4
|
Поновлення інформаційних
матеріалів на сайті
|
Практична робота
|
|
5
|
Оформлення та
систематизація матеріалів по впровадженню в педагогічну практику ідей
В.Сухомлинського
|
Робота в групах
|
|
6
|
Вироблення критеріїв
оцінки творчої активності та професійної компетентності педагогів
|
Обговорення
|
|
Жовтень
|
|||
1
|
Шляхи створення
ефективної системи підвищення професійної компетентності та педагогічної
майстерності сучасного педагога
|
Презентація
|
|
2
|
Творча реалізація педагогічних ідей
В.Сухомлинського
|
Методичний кейс
|
|
3
|
Формування вчителя як конкурентоспроможного
фахівця
|
Ділова гра
|
|
4
|
Виступ
|
|
|
5
|
Розробка особистого плану
самоосвітньої діяльності
|
Моделювання
|
|
6
|
Організація підготовки
учнів до участі в І та ІІ етапі шкільних олімпіад з базових дисциплін
|
Повідомлення
|
|
7
|
Взаємовідвідування
уроків. Ознайомлення з графіком проведення відкритих уроків
|
Інформація
|
|
8
|
Адаптація учнів 5-го
класу
|
Консиліум
|
|
Листопад
|
|||
1
|
Впровадження інноваційних
підходів у діяльність педагогів
|
Презентація
|
|
2
|
Організація та проведення
предметних тижнів
|
Виступ
|
|
3
|
Участь педагогів в онлайн- марафонах,
вебінарах, дистанційних курсах
|
Інформація
|
|
4
|
Інтеграція знань – шлях
до розвитку життєвих компетентностей
здобувача освіти
|
Семінар вчителів зарубіжної та української літератур
|
|
Грудень
|
|||
1
|
Підготовка та участь
вчителів у конкурсах педагогічної майстерності
|
Обмін досвідом
|
|
2
|
Проведення майстер-класу
як форма підвищення професійної майстерності
|
Тренінг
|
|
3
|
Моніторинг знань учнів з
основних предметів. Обговорення
|
Круглий стіл
|
|
4
|
Аналіз виконання
навчальних планів та програм
|
Інформація
|
|
Січень
|
|||
1
|
Аналіз навчально –
виховної роботи за І семестр
|
Виступ
|
|
2
|
Сучасні
педагогічні технології як шлях до якості освіти та розвитку творчої
особистості
|
Презентація
|
|
3
|
ТРВЗ - перспективна технологія
розвитку творчих здібностей
|
Майстер-клас
|
|
4
|
Підготовка до участі в конкурсах та до захисту науково – дослідницьких робіт
|
Ділова гра
|
|
5
|
Аналіз взаємовідвіданих
відкритих уроків
|
Інформація
|
|
Лютий
|
|||
1
|
Вивчення системи роботи
вчителів, які атестуються
|
Інформація
|
|
2
|
Конструювання
навчально-виховного процесу на основі СФА (системно-функціональний аналіз)
|
Тренінг
|
|
3
|
Розвиток ейдетичних здібностей школярів як
передумова підвищення якості навчання
|
Майстер-клас
|
|
4
|
Питання організації гурткової та позакласної
роботи
|
Обговорення
|
|
5
|
Вивчення та обговорення
нормативних документів
|
Практичне заняття
|
|
Березень
|
|||
1
|
Обговорення питань підготовки до ДПА
|
Круглий стіл
|
|
2
|
Участь педагогічних
працівників у заочних методичних заходах, інтернет – конференціях
|
Інформація
|
|
3
|
Атестація педагогічних
працівників
|
Звіт
|
|
4
|
Вивчення та обговорення
нормативних документів
|
Тренінг
|
|
Квітень
|
|||
1
|
Результативність чергової
атестації вчителів та підсумки курсової підготовки
|
Інформація
|
|
2
|
Вивчення та обговорення
нормативних документів
|
Тренінг
|
|
3
|
Підсумки участі учнів у районних,
обласних олімпіадах,конкурсах учнівських творчих робіт
|
Презентація
|
|
4
|
Готовність учнів 4-го класу до навчання в
основній школі
|
Консиліум
|
|
Травень
|
|||
1
|
Підсумки моніторингу
навчального процесу за навчальний рік
|
Виступ
|
|
2
|
Результати впровадження
Концепції « Нова українська школа».
Шляхи реалізації, підсумки, перспективи
|
Звіт
Обговорення
|
|
3
|
Підсумки методичної роботи Творчі звіти у вигляді порт фоліо, кейсів
|
Творчі звіти
|
|
4
|
Виконання навчальних
планів та програм учителями
|
Інформація
|
|
5
|
Підсумки роботи над
науково – методичною проблемою та індивідуальними проблемними темами
|
Презентації
|
|
Червень
|
|||
1
|
Узагальнення та систематизація
результатів пошуково-творчої
діяльності учасників студії, їх оформлення
|
Круглий стіл
|
|
2
|
Презентація роботи студії:
калейдоскоп майстер-класів
|
Презентація
|
|
3
|
Висвітлення роботи студії на
сайті школи та персональних блогах та
сайтах вчителів
|
Практична робота
|
|
4
|
Про планування методичної роботи на наступний
навчальний рік.
|
Анкетування
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар