Проєкт "Книги - морська глибина"

 

Літературний проєкт

«Книги – морська глибина»

 

Мета проєкту: активізувати пізнавальну діяльність здобувачів освіти; допомогти їм усвідомити значення книг та їх читання для людини; сприяти  розвитку 4-К сучасної успішної людини: креативності, критичного мислення, комунікативності, кооперативності.

Епіграф:                                                 Книги — морська глибина:

              Хто в них пірне аж до дна,

              Той, хоч і труду мав досить,

              Дивнії перли виносить.

 Іван Франко.

 

Учасники – учні 7-9 класів

Тривалість – 1 тиждень.

 

Ключове питання: Чому Іван Франко називає книги морською глибиною та про які перли дивнії говорить він?

 

Тематичні питання

-       Якою була історія розвитку книги?

 

-       Яким є вплив читання на організм людини?

 

-       Які цікаві пропозиції можна отримати, відвідавши шкільну бібліотеку?

 

Робота над проєктом  «Книги – морська глибина»

7 клас, історики, вивчаючи питання про  історію розвитку книги, використовують матеріали не лише Інтернету, але і шкільної бібліотеки. Здійснюють опитування учасників освітнього процесу з метою уникнення повідомлення уже відомої інформації.

Підсумок роботи -  створення мультимедійної презентації «Історія розвитку книги».

Презентація «Історія розвитку книги».

8 клас,  дослідники, досліджуючи питання про вплив читання на організм людини,  використовують матеріали не лише Інтернету, але і бесід із педагогами та шкільним бібліотекарем.

Підсумок роботи – створення буклету або презентації «Чому читати корисно?»

Презентація "Чому читати корисно"

9 клас, літературознавці, вивчають фонд шкільної бібліотеки та створюють рекомендації для позакласного читання здобувачів освіти Івангородської філії.

 Підсумок роботи – створення постерів  або презентації «Дивні перли нашої бібліотеки (рекомендації для читання)».

Презентація «Дивні перли нашої бібліотеки (рекомендації для читання)».

Кінцевий результат – презентація досліджень на загальношкільній лінійці.




У цьому виді роботи не буде переможців і переможених, але усі будуть при виграші, адже  "Хто володіє інформацією, той володіє світом"  ( цей вислів приписують Натану Ротшильду – людині, яка протягом одного дня, як нам кажуть історики, завдяки вчасно отриманій й, головне, блискуче використаній інформації, стала найбагатшою у світі).

Немає коментарів:

Дописати коментар