6 клас - Дистанційне - Зарубіжна

26.05.2020.   6 КЛАС.
 СЬОГОДНІ ВАЖЛИВИЙ УРОК! 
ПЕРЕВІРЯЄМО,  ЩО ВИ ВЗНАЛИ, ЗАПАМ'ЯТАЛИ, ЧОМУ НАВЧИЛИСЯ ПІД ЧАС УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  У ЦЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЗАКЛИКАЮ: БУДЬТЕ УВАЖНИМИ, ТА СПОЧАТКУ ПОВТОРІТЬ ПРОЙДЕНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПІДРУЧНИКАМИ,  СВОЇМИ ЗАПИСАМИ У ЗОШИТІ ТА ЗА МАТЕРІАЛАМИ ЦЬОГО БЛОГУ!
ПОТІМ ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ОСЬ ЦЬОГО ТЕСТУ.
 УСПІХІВ!
_______________________________________________

6 клас - Зарубіжна література - 19.05.2020 р.                                                      
                                                        - 20.05.20 р

Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1. Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо». Узагальнення вивченого
Удосконалювати вміння працювати із тестами Гугл форми

2.Позакласне читання. Міхаель Енде «Джим-Гудзик і машиніст Лукас»
Розвивати читацькі навички



Завдання уроку  №1: - виконати тести за матеріалом підручника с.226-236


Завдання уроку  № 2: - попрацювати у читацькому щоденнику над представленням самостійно прочитаних художніх текстів (не брати твори, які євивчали на уроках української чи зарубіжної літератур). Можна прочитати повністю твори, про які у Вашому підручнику із зарубіжної розповідається на с.237-243.
___________________________________________________________

6 клас - Зарубіжна література - 12.05.2020 р.                                                      
                                                        - 13.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1. Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо». Робота з текстом образи головних героїв
Розвивати вміння уважно читати та аналізувати образи героїв твору
Купить книгу «Міо, мій Міо» Линдгрен А. в Киеве, Украине | цены ...

2.Моральні цінності у творі «Міо, мій Міо».
Перемога добра над злом
Вчитися бачити і розуміти моральні цінності як у художньому творі, так і в житті
Відео на закріплення


Завдання: І. - Прочитати матеріали підручника с. 228-236 ( за бажанням та можливістю прочитати текст повністю;
-         На основі прочитаного охарактеризувати головних героїв твору: Міо (Буссе), Юм-Юм, тато-король, Като;
-         Створити у зошиті схеми характеристик героїв.
ІІ. – Усно виконати завдання на с. 236;
-         Які важливі уроки про сімейні цінності, про значення і силу дружби, моральної підтримки, милосердя у житті Ви зрозуміли, прочитавши твір А.Ліндгрен? 

Напишіть поширену (3-6 речень) відповідь на це запитання
___________________________________________________________


6 клас - Зарубіжна література - 05.05.2020 р.                                                      
                                                        - 06.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1. Розвиток мовлення
Лист улюбленому авторові

Розвивати письмове зв’язне мовлення, вміння писати листи


2.Сучасна література. Астрід
Ліндгрен – «чарівниця зі Швеції»
Усвідомити значення творчості шведської письменниці Астрід Ліндгрен
Відео на закріплення


Завдання: 1) – повторити правила написання листа;
-         визначитися із свої улюбленим письменником;
-         створити листа, в якому звернутися до улюбленого автора та пояснити, чому його творчість є важливою для Вас, чим його твори можуть зацікавити інших, що б Ви хотіли побажати письменникові та його творчій спадщині;
2) – прочитати матеріал підручника на с. 226-228;
- виконати завдання №1 на с. 228 перед дзеркалом або перед кимось із родичів ( не забути про свої  акторські здібності та розказати так, щоб іншим захотілося дізнатися більше про «Андерсена нашої доби»). За можливості та бажання можна записати відео своєї розповіді та переслати вчителеві (а таки я скучила за Вами і хочу Вас побачити!)
_________________________________________________


6 клас - Зарубіжна література - 28.04.2020 р.
                                                         - 29.04.2020 р.

Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1) Роберт Шеклі – американський письменник –фантаст. 2)Оповідання «Запах думки». Утвердження сили людської думки.
 Віра в перемогу людського розуму
Зрозуміти особливості життя і творчості американського
письменника, який був і в Україні



Розвивати вміння уважно читати та розуміти зміст прочитаного
Відео на закріплення

Усвідомити значення творів Роберта Шеклі


Завдання: - прочитати про творчість Роберта Шеклі,;
-         усно скласти 5-7 речень про Роберта Шеклі;
-         прочитати оповідання «Запах думки»;
-         скласти та записати до зошита план оповідання «Запах думки»;
-         поглибити та закріпити вивчене, переглянувши відео експрес-уроку
   ______________________________________________________________________



6 клас - Зарубіжна література - 21.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Р.Д.Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні
Зрозуміти особливості життя і творчості американського
письменника

Розвивати вміння уважно читати та розуміти зміст прочитаного



Усвідомити актуальність творчості  Бредбері


Завдання: - прочитати матеріал підручника про Рея Дугласа Бредбері с.208-210;
- створити схематичний літературний портрет Бредбері;
- усно дати відповіді на запитання на с.210

6 клас - Зарубіжна література - 22.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Р.Д.Бредбері «Усмішка». Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору
Зрозуміти головну думку оповідання «Усмішка»

Розвивати вміння  аналізувати  прочитане



Усвідомити значення духовних цінностей для збереження цивілізації 


Завдання: - повторити, що таке художня деталь (с.132);
-         уважно прочитати оповідання «Усмішка» та переказати його ( собі або рідним);
-         усно виконати завдання на с. 212 та 215;
-         подумайте  та запишіть до зошита, якою є головна ідея твору «Усмішка»
_______________________________________

6 клас - Зарубіжна література - 14.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття героєм вірша

Зрозуміти особливості життя і творчості
італійського
письменника
 Експрес урок

Розвивати вміння уважно читати та розуміти зміст поезії
 Подивіться та почитайте

Усвідомити актуальність творчості  Родарі



Завдання: - повторити особливості поетичної мови;
-         ознайомитися з інформацією про творчість Джанні Родарі (с.202-203);
-         виразно прочитати та зрозуміти зміст вірша «Листівки з видами міст»;
-         записати до зошита свій висновок про тему та ідею (головну думку) вірша.

6 клас - Зарубіжна література - 15.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Розвиток мовлення (усно). Аналізуємо поезію

Повторити вивчені напам’ять вірші



Розвивати вміння уважно читати та критично осмислювати інформацію


Усвідомити значення творчості вивчених поетів для себе особисто



Завдання: - повторити вірші Мацуо Басьо, Роберта Бернса, Генрі Лонгфелло (розказати напам’ять, якщо ще не розказали);
-         порівняти поезію цих поетів та вірш Джанні Родарі, знайти їхні точки дотику та записати  те спільне, що Ви помітили під час порівняння;
-         усно розповісти вчителеві про результат свого дослідження
__________________________________________________________________________Продовжуємо навчатися вдома

План роботи учнів 6 класу
під час карантину
на тиждень 06.04 – 10.04.20 року

Дата
Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
07/
04
Г.Лонгфелло«Пісня про Гайявату». Втілення міфів північноаме-
риканських індіанців у поемі
Коротко познайомитися із творчістю Г.Лонгфелло.
 Коротке відео про Лонгфелло

Зрозуміти, що таке поема.


Розвивати вміння виразно читати.


Вголос прочитати уривок поеми«Пісня про Гайявату». 
 Для тих, 
хто хоче дізнатись більше про поему Лонгфелло

08/
04
Г.Лонгфелло «Пісня про Гайявату». Ідеї миру, національного єднання
Удосконалювати навички виразного читання


Вчитися визначати тему та ідею художнього твору


Розвивати пам'ять та образне мислення



  *   Завдання до 1-го уроку:  – прочитати про Г.Лонгфелло, с.197-198;
-         створити схематичний літературний портрет Лонгфелло;
-         усвідомити, що таке поема (с.198), вивчити термін напам’ять;
-         прочитати про Гайавату (с.198);
-         прочитати мовчки і виразно вголос текст уривку «Люлька згоди» (з «Пісні про Гайавату») – с.199-201.

 *  Завдання до 2-го уроку:  - ще раз прочитати вголос текст уривку «Люлька згоди» (з «Пісні про Гайавату») – с.199-201
-         подумати над змістом завдань на с.202
-         визначити та записати до зошита тему та ідею уривку «Люлька згоди» (тема – те, про що йдеться в художньому творі; ідея – основна думка художнього твору, мета, з якою автор пише твір)
-         вивчити напам’ять уривок на с.200-201 ( від слів «Діти! Слухайте уважно…» -   до слів «І живіть віки братами!)
 ________________________________________________________________


План роботи учнів 6 класу
під час карантину
на тиждень 30.03 – 03.04.20 року
Зарубіжна література
№/
Дата
Тема уроку
Завдання
Матеріал підручника
Корисні посилання
Примітки

/
31.03
Р.Бернс. «Моє серце в верховині»
Прочитати матеріал підручника, переглянути  відео та презентації блогу «Читаючи, думай».
195-
197


Виконати завдання Гугл-форми



2 /
01.04
Р.Бернс. «Моє серце в верховині»
Усвідомити зміст вірша.
Навчитись виразно читати вірш Р.Бернса. Вивчити напам’ять вірш  «Моє серце в верховині»
196-
197

Для індивідуальних консультацій телефони вчителя 0970921839

0954451425

Поради.
  1. Перед виконанням тестів Гугл форми повторіть вивчене про Мацуо Басьо та його хоку
  2. Не забудьте,  що і 3 хоку (на вибір) ви теж повинні вивчити
  3. Як здати вивчене напам’ять:  1) зняти на відео і прислати мені, 2) у присутності батьків розказати вчителеві по телефону, 3) після закінчення карантину розказати в школі

Немає коментарів:

Дописати коментар