План роботи МО зарубіжників Олександрівської ТГ

 

План роботи методоб’єднання

вчителів зарубіжної літератури

Олександрівської ТГ

Кропивницького району

Кіровоградської області

на 2021 – 2022 н. р.

Науково-методична проблема відділу освіти.

Організаційно-методичне забезпечення інформатизації освіти в умовах районного освітнього простору як один із шляхів підвищення ІКТ компетентності педагогічних працівників закладів освіти району.

Проблема методичного об'єднання вчителів зарубіжної літератури.

Застосування сучасних освітніх технологій з метою формування в учнів читацьких та мовленнєвих компетентностей.

Засідання № 1.

Тема. Методичні виклики часу

Будь-яке навчання людини - це не що інше,

як мистецтво сприяти прагненню

природи до свого розвитку.

І.Г. Песталоцці

1. Аналіз роботи РМО у 2020-2021 н.р. (Методист відділу освіти Левченко Л.В)

2.Обговорення і затвердження плану роботи РМО на 2021-2022 н. р.

(керівник МО, методист відділу освіти Левченко Л.В., члени МО )

3. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України. Обговорення методичних рекомендацій «Організація дистанційного навчання в школі», які розміщено на офіційному вебсайті МОН за покликанням:

4. Мовно-літературна галузь у світлі реформи НУШ. Про особливості нового Держстандарту середньої школи (інформація керівника МО Бойко С.М., обмін враженнями)

5. Аналіз нових модельних програм із зарубіжної літератури для 5-6 класів і 5-9 класів (вчитель Олександрівської ЗШ І-ІІІ ст. №1 КЗ «Олександрівське НВО №1» Рябко Н.М.)

 

 

Робота між засіданнями.

1.              Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання зарубіжної літератури у 2021-2022 н. р., вимоги та зміни щодо ведення документації, інструктивно-нормативні матеріали

2.              Наповнення власних сайтів, блогів

3.               Взаємовідвідування уроків

4.              Організація самоосвітньої роботи

5.              Підготовка до педагогічного практикуму на тему: «Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання зарубіжної літератури»

Засідання №2

 

Тема. Сучасні підходи до вивчення літератури в школі,

або як зробити нашу школу  школою радості?

Найвища майстерність учителя –

пробуджувати радість пізнання і творчого

самовиявлення.

Альберт Ейнштейн

1. Сучасні методи та прийоми на уроках зарубіжної літератури  (методична реклама, вчитель Глушина Н.Л., Олександрівська філія, КЗ «Олександрівське НВО №1»)

2.   Організація інноваційного освітнього середовища в навчальному процесі на уроках зарубіжної літератури як засіб формування компетенції здобувачів освіти ( Хоменко С.В., Староосотська філія  КЗ «Олександрівське НВО №1»

3. Педагогічний практикум.  Розвиток творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів шляхом використання інноваційних технологій навчання (семінар на базі Єлизаветградківської філії  КЗ «Михайлівське НВО», вчитель  Підваленко С.А).

Робота між засіданнями.

1. Взаємовідвідування уроків, обмін досвідом щодо проведення  уроків зарубіжної літератури.

2. Продовження роботи над обраною НМП  самоосвіти.

3. Проведення тижнів зарубіжної літератури.

 

 

Засідання №3

 

Тема. Читання з розумінням – спільне для всіх компетентностей наскрізне вміння.

 

Наше майбутнє залежить від читання.

Ніл Річард Мак Кіннон Ґейман,

 англійський письменник фантаст,

автор творів «Кораліна», «Зоряний пил»,

«Американські боги»

1.    Шляхи розвитку ключової навички здобувачів освіти – читання з розумінням ( Губенко А.Ю., Підлісненська філія КЗ «Олександрівське НВО №2»)

2.     Аналітико-інтерпретаційна діяльність вчителя та учнів на уроках зарубіжної літератури (презентація роботи над самоосвітньою НМТ вчителя Козакової О.А., Михайлівська ЗШ І-ІІІ ст. КЗ «Михайлівське НВО»

3.    Розвиток творчих здібностей  на уроках словесності (семінар-практикум на базі Бірківської філії КЗ «Олександрівське НВО №2» вчитель Згарська Л.А.)

 

 

Робота між засіданнями.

1.    Підготовка презентацій, методичних посібників, методичних рекомендацій, матеріалів з досвіду роботи. Підготовка до творчих звітів. (Учителі, що атестуються).

2.    Робота над створенням індивідуального портфоліо вчителя. Створення власних сайтів, блогів.

3.     Підготовка до презентації досвіду  роботи шкільних предметних гуртків, роботи з обдарованими учнями, організації науково-дослідницької діяльності учнів, участі у предметних конкурсах.

4.    Підготовка авторських матеріалів до друку у фахових виданнях. 

Засідання №4

 

Тема. Підсумовуємо, аналізуємо, мотивуємося

Системи не змінюються самі собою,

 їх змінюють люди.

Майкл Фуллан,

канадський реформатор освіти

 

1. Самоосвіта, її значення для формування професійної компетентності учителя (Воропай Н.І., Олександрівський НВК «Олександрівське НВО №2»  )

    2. Творчі звіти учителів, що атестуються ( Підваленко С.А., Згарська Л.А., Козакова О.А.)

3. Опрацювання нормативних документів МОН України щодо проведення державної підсумкової атестації із зарубіжної літератури у 9-х класах.

 

Робота між засіданнями.

1. Попереднє обговорення підсумків роботи методичного об'єднання та плану роботи на наступний навчальний рік.

2. Створення та опрацювання банку методичних ідей і новинок.

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар