11.01.2021 р. І знову дистанційка!
Надіюсь, що лише на 2 тижні, за які ми вдома спокійно і результативно опрацюємо трагедію англійця Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта". На допомогу даю презентацію.
______________________________________________
26.05.2020. 8 КЛАС.
СЬОГОДНІ ВАЖЛИВИЙ УРОК!
ПЕРЕВІРЯЄМО, ЩО ВИ ВЗНАЛИ, ЗАПАМ'ЯТАЛИ, ЧОМУ НАВЧИЛИСЯ ПІД ЧАС УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ЦЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЗАКЛИКАЮ: БУДЬТЕ УВАЖНИМИ, ТА СПОЧАТКУ ПОВТОРІТЬ ПРОЙДЕНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПІДРУЧНИКоМ, СВОЇМИ ЗАПИСАМИ У ЗОШИТІ ТА ЗА МАТЕРІАЛАМИ ЦЬОГО БЛОГУ!
ПОТІМ ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ОСЬ ЦЬОГО ТЕСТУ.
УСПІХІВ!
________________________________
8 клас - Зарубіжна
література - 19.05.2020 р.
- 21.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні
посилання
Примітки
1.
Розвиток мовлення. Письмово.
-
Створення власної притчі
АБО
-
Твір-роздум «Прагнути до високої мети – уже початок успіху!»
Розвивати
вміння створювати власний зв’язний текст
2.
Позакласне читання.
-
Барбара Космовська «Буба»
-
Марина Аромштам «Коли відпочивають ангели»
Удосконалювати
читацькі здібності, розвивати таланти читача
про "Бубу"
Відео про
Ангелів
Завдання:
1) – написати письмовий текст на вибір. Про зміст притчі читайте на с. 315 у
рубриці «Підсумовуємо», а, якщо виберете
твір, то напишіть його опираючись на
текст Річарда Баха! Творчого натхнення! Робота виконується обов’язково!
2) – Позакласне
читання теж
обов’язкове. А тому у читацьких щоденниках напишіть міркування про 2 твори, які
Ви прочитали самостійно у ІІ семестрі. Могли б прочитати ті, які я рекомендую, а можете будь-які інші, крім
тих, які Ви вивчали на уроках зарубіжної чи української літератур. Успіхів!
_______________________________________________
8 клас - Зарубіжна
література - 12.05.2020 р.
- 14.05.20 р
СЬОГОДНІ ВАЖЛИВИЙ УРОК!
ПЕРЕВІРЯЄМО, ЩО ВИ ВЗНАЛИ, ЗАПАМ'ЯТАЛИ, ЧОМУ НАВЧИЛИСЯ ПІД ЧАС УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ЦЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЗАКЛИКАЮ: БУДЬТЕ УВАЖНИМИ, ТА СПОЧАТКУ ПОВТОРІТЬ ПРОЙДЕНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПІДРУЧНИКоМ, СВОЇМИ ЗАПИСАМИ У ЗОШИТІ ТА ЗА МАТЕРІАЛАМИ ЦЬОГО БЛОГУ!
ПОТІМ ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ОСЬ ЦЬОГО ТЕСТУ.
УСПІХІВ!
________________________________
- 21.05.20 р
Теми уроків
|
Мета
|
Корисні
посилання
|
Примітки
|
1.
Розвиток мовлення. Письмово.
-
Створення власної притчі
АБО
-
Твір-роздум «Прагнути до високої мети – уже початок успіху!»
|
Розвивати
вміння створювати власний зв’язний текст
|
||
2.
Позакласне читання.
-
Барбара Космовська «Буба»
-
Марина Аромштам «Коли відпочивають ангели»
|
Удосконалювати
читацькі здібності, розвивати таланти читача
|
про "Бубу"
Відео про
Ангелів
|
Завдання:
1) – написати письмовий текст на вибір. Про зміст притчі читайте на с. 315 у
рубриці «Підсумовуємо», а, якщо виберете
твір, то напишіть його опираючись на
текст Річарда Баха! Творчого натхнення! Робота виконується обов’язково!
2) – Позакласне
читання теж
обов’язкове. А тому у читацьких щоденниках напишіть міркування про 2 твори, які
Ви прочитали самостійно у ІІ семестрі. Могли б прочитати ті, які я рекомендую, а можете будь-які інші, крім
тих, які Ви вивчали на уроках зарубіжної чи української літератур. Успіхів!
_______________________________________________
Теми уроків
|
Мета
|
Корисні
посилання
|
Примітки
|
1. Річард Бах
«Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет
твору
|
Прочитати
та усвідомити текст Р.Баха. Розвивати вміння уважно та усвідомлено читати
|
||
2. «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана
|
Вчитися
розуміти алегоричну мову притчі. Вчитися створювати власні притчі
|
Відео
на закріплення
|
Завдання:
1) – прочитати матеріал підручника на с.310-314;
-
усно дати відповіді на запитання с. 314-315;
2) – напишіть письмові відповіді на запитання №14 і 15 на с 315;
-
створіть власну притчу про необхідність самовдосконалення ( матеріал на допомогу в рубриці Підсумовуємо на с.
315)
Підказки
Алегоричні образи притчі:
Джонатан – людина, яка прагне до знань, досконалості;
Крила – символ свободи, волі, духовності;
Зграя чайок із непереборною жадобою їжі – повсякденне життя;
Політ Джонатана – свобода, необмеженість дій;
Прагнення Джонатана вдосконалювати свій політ – це наше бажання
вирватись із дріб’язкової суєти, пізнати сенс життя й осмислити своє місце в
суспільстві.
____________________________________________________________________
А тепер, як і обіцяла ТЕСТИ за змістом твору
Екзюпері "Маленький принц". Успіхів!
8 клас - Зарубіжна
література - 05.05.2020 р.
- 07.05.20 р
Теми уроків
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
1. Річард Бах – сучасний
американський письменник
|
Дізнатися про творчість Ричарда Баха
|
||
2. «Чайка Джонатан
Лівінгстон». Історія створення
|
Розвивати вміння уважно та усвідомлено читати
|
Презентація на закріплення
|
Завдання: 1) - прочитати матеріал підручника с. 308-309;
-
створити схематичний літературний портрет Ричарда Баха
2) – прочитати про роботу над книгою «Чайка
Джонатан Лівінгстон»;
- переглянути навчальну презентацію;
- доповнити літературну схему про Р.Баха;
- записати план до теми «Історія створення тексту
«Чайка Джонатан Лівінгстон»
_________________________________________________________________________
8 клас - Зарубіжна
література - 28.04.2020 р.,30.04.20 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
1. Людські взаємини, моральні
цінності
у творі
Екзюпері «Маленький принц».
2. Філософський зміст твору Екзюпері |
Усвідомити зміст відомого твору Екзюпері
|
уроку на допомогу
|
|
Розвивати вміння працювати із художнім текстом
|
|||
Розвивати читацькі інтереси
|
Завдання: - прочитайте текст казки-притчі «Маленький принц» с. 294-300;
-
усно дайте відповіді на запитання 1 і 5 на с. 307;
-
запишіть до зошита моральні повчання, знайдені Вами на
прочитаних сторінках;
- перегляньте відео уроку та доповніть свої записи моральних повчань, афоризмів Екзюпері.
Завдання уроку 30.04.20 р.:
- прочитати матеріал підручника до с. 307;
- усно дайте відповіді на запитання с. 307;
- письмово дайте відповідь на запитання №10
Завдання уроку 30.04.20 р.:
- прочитати матеріал підручника до с. 307;
- усно дайте відповіді на запитання с. 307;
- письмово дайте відповідь на запитання №10
_____________________________________________________
8 клас - Зарубіжна
література - 21.04.2020 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
ЛІТЕРАТУРА ХХ-ХХІ СТ.
|
Повторити літературні терміни: притча, алегорія, образ-символ. Прочитати
про Екзюпері
|
Про
|
|
Розвивати вміння працювати із літературознавчою інформацією, робити
висновки
|
|||
Розвивати читацькі інтереси
|
Завдання: - уважно прочитати інформацію про особливості вивчення розділу
«ЛІТЕРАТУРА ХХ-ХХІ СТ.»
- уважно прочитати матеріал підручника с.282-284;
- створити схематичний літературний портрет Екзюпері
8 клас - Зарубіжна
література - 23.04.2020 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
|
Закріпите вивчене про Екзюпері
|
||
Розвивати вміння працювати із літературним текстом, створювати запитання
за прочитаним , робити висновки
|
|||
Виховувати прагнення до самовдосконалення
|
Завдання: -
усно розповісти про французького письменника за власною літературною схемою
(собі або родичам);
-
прочитати розділи повісті «Маленький принц» с. 284 – 294;
-
створити власні запитання до прочитаного тексту
________________________________________
8 клас - Зарубіжна література - 16.04.2020 р.
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
При-мітки
|
Контрольна робота (комбінована:
короткі відповіді на запитання і творче завдання) за темою «Бароко і
класицизм»
|
Перевірити знання про літературні напрями ХVІІ століття
|
||
Розвивати вміння використовувати знання для виконання завдань
|
|||
Розвивати прагнення до самовдосконалення
|
Завдання: - дати короткі відповіді на запитання;
-
написати твір-мініатюру «Відкриття митців ХVІІ ст. – і сучасність»
Контрольна робота за темою «Бароко і класицизм»
І. Короткі відповіді на запитання
1. Що є
спільного у двох різних напрямів6 бароко і класицизм? ----
2. Який
літературний напрям мав на меті вразити читача? ---
3. Для
якого літературного напряму характерна регламентація, встановлення чітких
правил? ---
4. У якому
літературному напрямі активно використовували антитезу та показували життєві
контрасти? ----
5.
Філософською основою якого напряму був раціоналізм ? (ratio – розум) ---
6. Про який
художній напрям писав Ніколя Буало в трактаті «Мистецтво поетичне»? ----
ІІ. Твір-мініатюра «Відкриття митців ХVІІ ст. – і сучасність»
_____________________________________________________
8 клас - Зарубіжна
література - 14.04.2020 р.
_____________________________________________________
Тема уроку
|
Мета
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
Розвиток мовлення (усно)
Порівняння літературних напрямів бароко і класицизм
|
Повторити та закріпити знання про літературні напрями ХVІІ століття
|
||
Розвивати вміння порівнювати інформацію, робити висновки
|
|||
Усвідомити актуальність творчості митців ХVІІ ст для сучасників
|
Завдання: - повторити тему «Бароко та класицизм», звертаючи особливу увагу
на ілюстрації та коментар до них: с.240
(ознака доби бароко в цитаті Паскаля, с.246 (причини гіркоти і суму Луїса де
Гонгори), с.249 (актуальність слів Джона Донна), с.253 (які з порад Горація класицисти
взяли на озброєння), с. 257 (асоціації до слова Мольєр);
- порівняти «дітей однієї епохи – бароко та класицизм», записати висновок;
- усно вчителеві повідомити результат своєї роботи;
- повторити тему, підготуватися до контрольної роботи
_________________________________________________
Продовжуємо навчатися вдома
План роботи учнів 8 класу
під час карантину
на 07.04 і
09.04.20 р.
Зарубіжна література
№
|
Тема уроку
|
Завдання
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
1
|
Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич»
|
Повторити зміст п'єси Мольєра
|
||
Усно продумати відповіді на запитання на с.279
|
||||
В зошиті виконати вправу
«Впізнай героя за цитатою»
|
Роботу в зошиті сфотографувати та прислати
вчителеві на оцінювання
|
|||
2
|
Значення творчості Мольєра
|
Опрацювати матеріал підручника
с.279-280 та переглянути експрес-урок
|
||
Виконати письмово в зошиті
завд.
№2 с. 280
|
За потреби звернутися за консультацією до
вчителя
0970921839
0954451425
|
Завдання:
виконані в зошиті письмові роботи
зберігати, за можливості надіслати якісне фото вчителеві.
Готуємося до
перевірки знань за темою «Література бароко і класицизму» на наступному тижні
__________________________________________________________________План роботи учнів 8 класу
під час карантину
на тиждень 30.03 – 03.04.20 року
Зарубіжна література
№/
Дата |
Тема уроку
|
Завдання
|
Матеріал підручника
|
Корисні посилання
|
Примітки
|
1/
31.03 |
Мольєр- майстер високої комедії (закріплюємо вивчене)
|
Прочитати
|
С.257-261
|
||
Ознайомитися з інформацією
|
|||||
В зошиті написати відповідь на
запитання: Чому комедії Мольєра вважають високими?
|
Роботу в зошиті сфотографувати та прислати
вчителеві на оцінювання
|
||||
2 /02.04
|
Комедія Мольєра «Міщанин-шляхтич». Робота з текстом
|
Прочитати п’єсу
«Міщанин-шляхтич».
|
С. 262-278
|
||
Перевірити усвідомлення
прочитаного за запитаннями
|
За потреби звернутися за консультацією до
вчителя
0970921839
0954451425
|
Немає коментарів:
Дописати коментар