8 клас - Дистанційне - Зарубіжна .

 11.01.2021 р. І знову дистанційка!

Надіюсь, що лише на 2 тижні, за які ми вдома спокійно і результативно опрацюємо трагедію англійця Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта". На допомогу даю презентацію

______________________________________________


26.05.2020.   8 КЛАС.

 СЬОГОДНІ ВАЖЛИВИЙ УРОК! 
ПЕРЕВІРЯЄМО,  ЩО ВИ ВЗНАЛИ, ЗАПАМ'ЯТАЛИ, ЧОМУ НАВЧИЛИСЯ ПІД ЧАС УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  У ЦЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЗАКЛИКАЮ: БУДЬТЕ УВАЖНИМИ, ТА СПОЧАТКУ ПОВТОРІТЬ ПРОЙДЕНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПІДРУЧНИКоМ,  СВОЇМИ ЗАПИСАМИ У ЗОШИТІ ТА ЗА МАТЕРІАЛАМИ ЦЬОГО БЛОГУ!
ПОТІМ ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ОСЬ ЦЬОГО ТЕСТУ.
 УСПІХІВ!
________________________________

8 клас - Зарубіжна література - 19.05.2020 р.                                          
- 21.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1.        Розвиток мовлення. Письмово.
-         Створення власної притчі
АБО
-         Твір-роздум «Прагнути до високої мети – уже початок успіху!»
Розвивати вміння створювати власний зв’язний текст



2.        Позакласне читання.
-         Барбара Космовська «Буба»
-         Марина Аромштам «Коли відпочивають ангели»
Удосконалювати читацькі здібності, розвивати таланти читача
про "Бубу"
Відео про 
Ангелів


Завдання: 1) – написати письмовий текст на вибір. Про зміст притчі читайте на с. 315 у рубриці «Підсумовуємо»,  а, якщо виберете твір, то  напишіть його опираючись на текст Річарда Баха! Творчого натхнення! Робота виконується обов’язково!

2) – Позакласне читання теж обов’язкове. А тому у читацьких щоденниках напишіть міркування про 2 твори, які Ви прочитали самостійно у ІІ семестрі. Могли б прочитати ті, які  я рекомендую, а можете будь-які інші, крім тих, які Ви вивчали на уроках зарубіжної чи української літератур. Успіхів!
_______________________________________________

8 клас - Зарубіжна література - 12.05.2020 р.                                                      
                                                        - 14.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1. Річард Бах  
«Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору
Прочитати та усвідомити текст Р.Баха. Розвивати вміння уважно та усвідомлено читати

2. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана
Вчитися розуміти алегоричну мову притчі. Вчитися створювати власні притчі
Відео на закріплення


Завдання: 1) – прочитати матеріал підручника на с.310-314;
-         усно дати відповіді на запитання с. 314-315;
2) – напишіть письмові відповіді на запитання №14 і 15 на с 315;
-         створіть власну притчу про необхідність самовдосконалення ( матеріал на допомогу в рубриці Підсумовуємо  на с. 315)
Підказки
Алегоричні образи притчі:
Джонатан – людина, яка прагне до знань, досконалості;
Крила – символ свободи, волі, духовності;
Зграя чайок із непереборною жадобою їжі – повсякденне життя;
Політ Джонатана – свобода, необмеженість дій;

Прагнення Джонатана вдосконалювати свій політ – це наше бажання
вирватись із дріб’язкової суєти, пізнати сенс життя й осмислити своє місце в
суспільстві.
Мир Культуры » Чайка по имени Джонатан Ливингстон. Ричард Бах
____________________________________________________________________

А тепер, як і обіцяла ТЕСТИ за змістом твору

 Екзюпері "Маленький принц". Успіхів! 

8 клас - Зарубіжна література - 05.05.2020 р.                                                      
                                                        - 07.05.20 р
Теми уроків
Мета
Корисні посилання
Примітки
1. Річард Бах – сучасний американський письменник

Дізнатися про творчість Ричарда Баха


2. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Історія створення
Розвивати вміння уважно та усвідомлено читати
Презентація на закріплення


Завдання: 1) - прочитати матеріал підручника с. 308-309;
-         створити схематичний літературний портрет Ричарда Баха
2) – прочитати про роботу над книгою «Чайка Джонатан Лівінгстон»;
- переглянути навчальну презентацію;
- доповнити літературну схему про Р.Баха;
- записати план до теми «Історія створення тексту «Чайка Джонатан Лівінгстон»
 

_________________________________________________________________________

8 клас - Зарубіжна література - 28.04.2020 р.,30.04.20 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
1. Людські взаємини, моральні цінності 
у творі
 Екзюпері «Маленький принц».
2. Філософський зміст твору Екзюпері
Усвідомити зміст відомого твору Екзюпері
уроку на допомогу

Розвивати вміння працювати із художнім текстом


Розвивати читацькі інтереси


Завдання: - прочитайте текст казки-притчі «Маленький принц» с. 294-300;
-         усно дайте відповіді на запитання 1 і 5 на с. 307;
-         запишіть до зошита моральні повчання, знайдені Вами на прочитаних сторінках;
- перегляньте відео уроку та доповніть свої записи моральних повчань, афоризмів Екзюпері.
Завдання уроку 30.04.20 р.:
- прочитати матеріал підручника  до с. 307;
- усно дайте відповіді на запитання с. 307;
- письмово дайте відповідь на запитання №10
_____________________________________________________


8 клас - Зарубіжна література - 21.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
ЛІТЕРАТУРА ХХ-ХХІ СТ.
У пошуках себе і високого польоту (огляд)
Повторити літературні терміни: притча, алегорія, образ-символ. Прочитати про Екзюпері
Про 

Розвивати вміння працювати із літературознавчою інформацією, робити висновки



Розвивати читацькі інтереси


Завдання: - уважно прочитати інформацію про особливості вивчення розділу «ЛІТЕРАТУРА ХХ-ХХІ СТ.»
- уважно прочитати матеріал підручника с.282-284;
- створити схематичний літературний портрет Екзюпері

8 клас - Зарубіжна література - 23.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
Закріпите вивчене про Екзюпері


Розвивати вміння працювати із літературним текстом, створювати запитання за прочитаним , робити висновки


Виховувати прагнення до самовдосконалення



Завдання:  - усно розповісти про французького письменника за власною літературною схемою (собі або родичам);
-         прочитати розділи повісті «Маленький принц» с. 284 – 294;
-         створити власні запитання до прочитаного тексту
________________________________________

8 клас - Зарубіжна література - 16.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
При-мітки
Контрольна робота (комбінована: короткі відповіді на запитання і творче завдання) за темою «Бароко і класицизм»
Перевірити знання про літературні напрями ХVІІ століття



Розвивати вміння використовувати знання для виконання завдань

Розвивати прагнення до самовдосконалення


Завдання: - дати короткі відповіді на запитання;
-         написати твір-мініатюру «Відкриття митців ХVІІ ст.  – і сучасність»

Контрольна робота за темою «Бароко і класицизм»

І. Короткі відповіді на запитання
1. Що є спільного у двох різних напрямів6 бароко і класицизм? ----
2. Який літературний напрям мав на меті вразити читача? ---
3. Для якого літературного напряму характерна регламентація, встановлення чітких правил? ---
4. У якому літературному напрямі активно використовували антитезу та показували життєві контрасти? ----
5. Філософською основою якого напряму був раціоналізм ? (ratio – розум) ---
6. Про який художній напрям писав Ніколя Буало в трактаті «Мистецтво поетичне»? ----
ІІ. Твір-мініатюра «Відкриття митців ХVІІ ст.  – і сучасність»
_____________________________________________________
8 клас - Зарубіжна література - 14.04.2020 р.

Тема уроку
Мета
Корисні посилання
Примітки
Розвиток мовлення (усно)
Порівняння літературних напрямів бароко і класицизм
Повторити та закріпити знання про літературні напрями ХVІІ століття



Розвивати вміння порівнювати інформацію, робити висновки


Усвідомити актуальність творчості митців ХVІІ ст для сучасників




Завдання: - повторити тему «Бароко та класицизм», звертаючи особливу увагу на ілюстрації та коментар до них:  с.240 (ознака доби бароко в цитаті Паскаля, с.246 (причини гіркоти і суму Луїса де Гонгори), с.249 (актуальність слів Джона Донна), с.253 (які з порад Горація класицисти взяли на озброєння), с. 257 (асоціації до слова Мольєр);
- порівняти «дітей однієї епохи – бароко та класицизм», записати висновок;
- усно вчителеві повідомити результат своєї роботи;
- повторити тему, підготуватися до контрольної роботи
_________________________________________________

 Продовжуємо навчатися вдома



План роботи учнів 8 класу

під час карантину

на 07.04  і  09.04.20 р.

Зарубіжна література
Тема уроку
Завдання
Корисні посилання
Примітки
1
Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич»

Повторити зміст п'єси Мольєра

Усно продумати відповіді на запитання на с.279

В зошиті виконати вправу «Впізнай героя за цитатою»
Роботу в зошиті сфотографувати та прислати вчителеві на оцінювання
2
Значення творчості Мольєра
Опрацювати матеріал підручника с.279-280 та переглянути експрес-урок

Виконати письмово в зошиті
 завд.
№2 с. 280

За потреби звернутися за консультацією до вчителя
0970921839
0954451425



Завдання: виконані в зошиті  письмові роботи зберігати, за можливості надіслати якісне фото вчителеві.

 Готуємося до перевірки знань за темою «Література бароко і класицизму» на наступному тижні
  __________________________________________________________________
План роботи учнів 8 класу
під час карантину
на тиждень 30.03 – 03.04.20 року
Зарубіжна література
№/
Дата
Тема уроку
Завдання
Матеріал підручника
Корисні посилання
Примітки
1/
31.03
Мольєр- майстер високої комедії (закріплюємо вивчене)
Прочитати
С.257-261


Ознайомитися з інформацією

В зошиті написати відповідь на запитання: Чому комедії Мольєра вважають високими?


Роботу в зошиті сфотографувати та прислати вчителеві на оцінювання
2 /02.04
Комедія Мольєра «Міщанин-шляхтич». Робота з текстом
Прочитати п’єсу «Міщанин-шляхтич».
С. 262-278


Перевірити усвідомлення прочитаного за запитаннями

За потреби звернутися за консультацією до вчителя
0970921839
0954451425

Немає коментарів:

Дописати коментар