Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 9 класі
( за програмою ЗАРУБІЖНА
ЛІТЕРАТУРА
програма для загальноосвітніх навчальних
закладів
5–9 класи
(2013
р. зі змінами 2017 р.)
Усього – 70 годин; І семестр – 32 годин, ІІ
семестр – 38 годин
розвиток мовлення (РМ) – 4 години; позакласне читання (ПЧ) – 2 години;
№
|
Дата
|
Коре-
кція
|
Тема уроку
|
Д/З
|
Примітки
|
1
|
Вступ. Роди і
жанри літератури. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі
|
Повт стилі,
вивч у 8 кл
Роб з підр с.
|
|||
2
|
РМ. Твір-роздум «Читати я люблю…» (письмово)
|
Запис твір до
зошита
|
|||
Просвітництво
|
|||||
3
|
Історичні умови
та провідні ідеї Просвітництва
|
Жит і творч
Свіфта
|
|||
4
|
Джонатан Свіфт
«Мандри Лемюеля Гуллівера». Історія написання твору
|
Чит твір Свіфта
|
|||
5
|
Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних
елементів і соціальної фантастики).
|
Охар образ
Гуллівера
|
|||
6
|
Образ Гуллівера
як втілення концепції нової людини
|
Викон завд у
зош с.
№
|
|||
7
|
Просвітницькі
ідеї у творі Д. Свіфта
|
Ж і творч Гете
|
|||
8
|
Й. В. Ґете Роль Ґете в історії Просвітництва. Нове
розуміння природи.
|
Виразно чит
твори Гете
|
|||
9
|
Ідея кохання і
щастя у «Травневій пісні»
Гете, ознаки фольклору
|
Жит і творч
Шиллера
|
|||
10
|
Й. К. Ф. Шиллер «До радості». Просвітницька ідея
об’єднання людства
|
Напам’ять «До
радості»
|
|||
11
|
КР (комбінована: тести, розгорнуті відповіді на питання) за темою
«Просвітництво»
|
Повтор літер
стилі
|
|||
Романтизм
|
|||||
12
|
Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й
мистецтві.
|
Роб з підр
с.
|
|||
13
|
Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне.
|
Виразно чит
вірші Гейне
|
|||
14
|
«Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ
ліричного героя, фольклорні елементи
|
Напам. "Не знаю, що стало зі мною..."
|
|||
15
|
Позакласне читання. Едгар По - поет доби американського романтизму."Ельдорадо", "Ворон".
|
||||
16
|
Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в
Європі
|
Виразно чит
вірші Байрона
|
|||
17
|
Протиставлення мрії і дійсності у ліриці англійського поета
|
Чит поему
«Мазепа»
|
|||
18
|
Українська тема в поемі Бйрона «Мазепа».
|
Охар образ Мазепи
|
|||
19
|
Специфіка зображення образу українського гетьмана у
творі Байрона
|
Підгот до КР
|
|||
20
|
КР. Письмовий твір «Романтизм як стиль літератури та житття»
|
Повт тему
|
|||
Взаємодія романтизму і реалізму
|
|||||
21
|
Значення творчості О. С. Пушкіна для розвитку
російської та світової літератури
|
Виразно чит
вірші Пушкіна
|
|||
22
|
Провідні мотиви лірики Пушкіна. Тема кохання і призначення мистецтва
|
Чит роман
«Євген. Онєг.»
|
|||
23
|
Взаємодія
романтизму і реалізму в романі О. С. Пушкіна
«Євгеній Онєгін»
|
Підбір цитати
до хар гол гер.
|
|||
24
|
Реалістичне
висвітлення романтичних тем і образів у романі Пушкіна
|
Відпов на пит
підр с.
|
|||
25
|
Художнє новаторство О. С. Пушкіна. Образ автора у романі «Євгеній Онєгін»
|
Опрац матер
підр с.
|
|||
26
|
Зв’язок творчості М.Ю.Лермонтова із традиціями європейського романтизму
|
Виразно чит
вірші
|
|||
27
|
Мотиви світової скорботи у ліриці
М. Ю. Лермонтова
|
Напам «На
дорогу йду я…
|
|||
28
|
ПЧ. М.Лермонтов «Бородіно»
|
Чит роман
Лермонтова
|
|||
29
|
Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой
нашого часу».
|
Чит роман
Лермонтова
|
|||
30
|
Складність образу Печоріна, засоби його розкриття, духовна
трагедія
|
Підбір цитати
до хар Печорін
|
|||
31
|
РМ. Порівняння образів Євгенія Онєгіна та Печоріна (усно)
|
Повт тему
«Романтизм»
|
|||
32
|
КР з теми «Романтизм» (відповіді на питання)
|
Повт вивчене у
ІІ семестрі
|
ІІ семестр
Реалізм
|
|||||
33
|
Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні
ознаки реалізму
|
Опрац матер
підр с
|
|||
34
|
Життя і
творчість Оноре де Бальзака. «Людська комедія»: історія написання
|
. Чит пов. «Гобсек»
|
|||
35
|
Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії»
|
Зміст твору
«Гобсек»
|
|||
36
|
Сюжетно-композиційні особливості твору «Гобсек»
|
Цитати до хар
образу Гобсека
|
|||
37
|
Багатогранність образу Гобсека
|
Підг до ур РМ
|
|||
38
|
РМ Твір (п) «Актуальність творчості Бальзака для сучасних українців»
|
Опрац матер
підр с.
|
|||
39
|
М.В.Гоголь. Петербурзький
етап життя і творчості письменника
|
Чит п’єсу
«Ревізор»
|
|||
40
|
Творча історія п’єси «Ревізор»
|
Зміст п’єси
«Ревізор»
|
|||
41
|
Образи
чиновників. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси
|
Хар образ
Хлестакова
|
|||
42
|
Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у
творі.
|
Відп на пит
підр с.
|
|||
43
|
Цикл петербурзьких повістей М.В.Гоголя
|
Чит повість
«Шинель»
|
|||
44
|
Побутовий, психологічний і філософський плани повісті
«Шинель».
|
Цит до хар
Башмачкіна
|
|||
45
|
Образ Башмачкіна. Значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема
«маленької людини».
|
Підг до КР
|
|||
46
|
КР Письмовий твір «Тема
грошей та їхнього згубного впливу на людину й суспільство у світовій літературі»
|
Повт ознаки
драми
|
|||
Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст.
|
|||||
47
|
«Стара» і «нова драма». Зміни в
драматургії кінця XIX – початку XX ст.Роль Г. Ібсена в розвитку світової
драматургії
|
Чит п’єсу «Ляльковий
дім»»
|
|||
49
|
«Ляльковий дім» як
соціально-психологічна драма
Г.Ібсена
|
Хар образів
п’єси Ібсена
|
|||
50
|
Образна система драми «Ляльковий дім»
|
Опрац матер
підр с.
|
|||
51
|
. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу п’єси Ібсена
|
Відп на пит
підр с.
|
|||
52
|
Особливості
світогляду Б. Шоу.
Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
|
Чит п’єсу Шоу
|
|||
53
|
«Пігмаліон».
Особливості сюжету. Проблематика твору
|
Зміст п’єси
«Пігмаліон»
|
|||
54
|
Динаміка образу
Елізи Дулітл
|
Відп на пит
підр с.
|
|||
55
|
Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами
мистецтва у творі Б.Шоу
|
Підг до ур РМ
|
|||
56
|
РМ. (усно). Порівняльна характеристика образів Елізи та Нори
|
Повт тему
|
|||
57
|
КР. Розгорнуті відповіді на питання
|
Опрац матер
підр с.
|
|||
Література ХХ – ХХІ ст
|
|||||
58
|
Українські сторінки життя і творчості М. О. Булгакова
|
Чит твір
«Собаче серце
|
|||
59
|
«Собаче серце» як метафора
соціальних експериментів революційної доби
|
Зміст твору
Булгакова
|
|||
60
|
Конфлікт натовпу, масової
свідомості та інтелекту, культури
|
Хар образи повісті
Булгак
|
|||
61
|
Персонажі-«двійники» (Шариков –
Швондер)
|
Підг до ур ПЧ
|
|||
62
|
ПЧ. Ерік Вольф Сігел «Історія одного кохання».
|
Повідомл про
кіноповість
|
|||
63
|
Кіноповість як літературний жанр. Жак Врінс – сценарист і актор
|
Чит твір Жака
Врінса
|
|||
64
|
Жак Врінс «Хороші діти не
плачуть». Особливості сюжету твору
|
Зміст твору
Жака Врінса
|
|||
65
|
Жак Врінс «Хороші діти не
плачуть». Проблематика твору, її
актуальність
|
Перегул фільм
Денніса Ботса
|
|||
66
|
Порівняльний аналіз художнього тексту та фільму Денніса Ботса
(Нідерланди) 2012рік
|
Повт тему
|
|||
67
|
Узагальнення знань з теми «Література ХХ – ХХІ ст.».Самостійна робота
|
Підг до КР
|
|||
68
|
КР. Тестові завдання (за матеріалом,
вивченим у 9 класі)
|
Твір «Уроки
зарубіжки»
|
|||
69
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
|
Повт вивчене у
9 кл
|
|||
70
|
Підсумковий урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар